Dere som har tatt kikhullsoperasjon..MED BILDER

talata

Forumet er livet
Hvor lang tid tar det føre tråden forsvinner????

Skårpa på såret har detti av, men jeg har 3 lange vite tråder som stikker ut av såret.. Å denne tråden ska jo lissom løse seg opp av seg selv.. Hvor lang tid tar det?

Uklare mobil bilder men...

Eg husker ikkje noe tråd eg.....
Sommeren i fjor opererte eg.

Kan ikke huske å ha sett noen tråder jeg :-O

Dro ut tråden sjøl jeg, fikk beskjed om å gjøre det hvis den ikke falt ut av seg selv mener jeg å huske. Dro vel ut den når det så ut som tråden skulle begynne å gro seg fast, 1 uke etter inngrepet kanskje. [:)] Kom lett og enkelt av seg selv når jeg røska litt i den.

ORIGINAL: PersillesLille

Dro ut tråden sjøl jeg, fikk beskjed om å gjøre det hvis den ikke falt ut av seg selv mener jeg å huske. Dro vel ut den når det så ut som tråden skulle begynne å gro seg fast, 1 uke etter inngrepet kanskje. [:)] Kom lett og enkelt av seg selv når jeg røska litt i den.
Jeg har prøvd å dra litt i dem, men da kommer det bare mere tråd... Å på den ene tråden så er det en knute (naturligvis)  Gjør vondt oxo, hvis jeg drar hardt nok [>:]

ORIGINAL: Tammiss

Jeg ble operert for 3 uker siden, de gikk inn 5 forskjellige steder, men har bare en liten trådbit ut av det ene.
Ja det hadde  jeg oxo... På såret over navelen sant?? Men etter hvert som skorpa falt av, så kom det flere tråder til syne.... Å da dro jeg litt, å da ble det masse tråder... hehehehe  Kan ikke huske å ha fått beskjed om når de skulle falle av...

[:)]

Selvoppløsende sting skal falle av selv ca etter 4-6 uker noen detter av før også.

Back
Topp