Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6-8 uker. En ska heller ikke bære mer en ca 2kg hvis jeg husker rett ut fra det ei vennine av meg sa.bondekone skrev:
Får håpe derre blir henvist til et sykehus som det ikke er så lang ventetid på. Der legen min henviste er det 1års ventetid bare for konsultasjon.Så vurderer å få legen til å henvise et annet sted
kan se bort i fra bæring hos meg da, vi forholder oss mest på gulvnivå uansett:P så jeg trenger ikke løfte. Er klar over ca rekovalenstid, men hvor lenge trenger jeg noen hos meg 100%? hadde håpet på 1 uke..:P©Smartass skrev:
JEg er alenemor, å var det til ei da jeg tok t-snitt, hadde ingen hjelp...gjorde alt selv, men det var bare et barn da.suttelutt skrev:
jeg sydde magemuskler. Første uka gikk jeg krokbøyd,og måtte støe meg på møbler osv for å gå,kalrte ikke rette meg noe opp. Uke 2 gikk jeg gradvis rettere og rettere.Uke 3 var jeg vel helt rett igjen,men fikk ikke lov å løfte noe før etter 6 uker.Og dette er veldig viktig,ellers risikerer du brokk,og det er det IKKE verdt.**Moonlight** skrev:
Så du bør regne med hjelp i minimum 3 uker vil jeg si,men gjerne lenger.Hvor gamle er barna?Er du helt sikker på at du aldri trenger løfte de liksom?ut og inn av seng,bil osv?
©Smartass skrev:
jeg sydde magemuskler. Første uka gikk jeg krokbøyd,og måtte støe meg på møbler osv for å gå,kalrte ikke rette meg noe opp. Uke 2 gikk jeg gradvis rettere og rettere.Uke 3 var jeg vel helt rett igjen,men fikk ikke lov å løfte noe før etter 6 uker.Og dette er veldig viktig,ellers risikerer du brokk,og det er det IKKE verdt.**Moonlight** skrev:
Så du bør regne med hjelp i minimum 3 uker vil jeg si,men gjerne lenger.Hvor gamle er barna?Er du helt sikker på at du aldri trenger løfte de liksom?ut og inn av seng,bil osv?
De er 1,5 2,5 og 4..Jeg tror jeg skal klare dagene uten løft ja :) Men kanskje jeg undervurderer situasjonen..? :SDe kommer seg opp/ned av stol og seng selv. Det eneste er hvis hun minste skal i vogna, men med det første er jeg kanskje ikke så ivrig på trilletur :P
Hvis noe annet er klin umulig, tror du det hadde gått etter 1 uke? Jeg MÅ jo da kunne komme meg ned og opp av gulvet osv :P Tenker bleieskift og klesskift på gulvet, osv..
Ahh.. de er hjemme på fulltid.©Smartass skrev:De begynner i bhg til høsten da. Spørs om jeg må vente til da, da..