dere som har tatt flere keisersnitt..

PersilleLille

Glad i forumet
hvordan var dere etter siste ks?
jeg er i god form, men sliter med mye vondt der de opererte..er snart 2 månder siden siste ks, og på denne tia før(etter andre ks) hadde jeg ikke vondt.. vet det blir værre for hver ks man tar, men denne gangen er det skikkelig vondt... var ute å gikk en god tur idag, og jeg klarer nesten ikke bevege meg eller røre magen. den er skikkelig hoven og vond:/ og jeg har begynt å spotte litt blod:S

Jeg hadde det ondere etter første ks enn andre ks..
Etter andre ks så fikk jeg dra hjem etter 2 døgn, å hadde ikke så mye ondt etter jeg kom hjem..
Har du ikke voltaren liggende da, for det hjelper veldig mot slike smerter :)

jeg har det vondere nå med andre ks enn md første.. d er pga arrvevet gror dårligere og eg blør i fra selve snittet.. di seie at d blir verre for ver gang du tar ks..

jeg hadde masse vondt og brukte flere mnd på å komme meg etter første keisersnittet, tok 14 uker før såret var ordentlig grodd :-(
med andre KS var det helt grodd og fint etter 11 dager når de tok de derre stiftene... og jeg var oppe og gikk fort egentlig.  Så her var snitt 2 kjempe bra i forhold til nr 1 :-)

jeg må også si at mitt første var det verste. er nå rett over 4 mnd siden ks nr.3 og jeg har aldri vært i så godt form etter ks som denne gangen merket så og si ingenting til det etter 24 timer

Back
Topp