Dere som har tatt epidural

galas

Betatt av forumet
Hvor lenge hadde dere vondt der de stakk? Lillegtt ble født for 8 uker siden, og da jeg trente i går hadde jeg vondt der de stakk. Var vondt å ligge på ryggen på gulvet. Skal dere være vondt så lenge etterpå?

Jeg hadde vondt ganske lenge, sikkert 1 år. Var litt til og fra egentlig.. hadde ikke vondt konstant i 1 år..

Kan ikke huske at jeg hadde særlig vondt der i det hele tatt, men nå begynner det å bli noen år siden da:p

Var kanskje litt øm i noen uker, men gikk fint an å ligge på ryggen fra dag 1.

Hadde ikke vondt så lenge etterpå nei, heller ikke etter spinalbedøvelsen jeg fikk før KS. 

Men har hørt om flere som har klaget over at det har vært vondt en stund etterpå.

Var ømt dagen, kanskje de første dagene etterpå, som et lite blåmerke - etter det kan jeg ikke huske at jeg merket noenting. :)

Tror ikke jeg merket noe særlig i etterkant. Litt miniblåmerke og øm helt i førsten. Men man skulle jobba lenge for å fått meg til å trene :P så det vet jeg ingenting om. :) Men kan ikke huske noe spesielle smerter utover kanskje ømhet iallefall. Værre andre steder....

Fødte for 9 dager siden. Og jeg har ikke kjent noe som helst der.

Amicitias skrev:
Fødte for 9 dager siden. Og jeg har ikke kjent noe som helst der.

Samme her, har ikke tenkt mer på det i etterkant.

inlisek skrev:
har ikke hatt vondt der i det hele tatt. :)

ikke jg heller. fått epidural 2 ganger og spinal 1, kan ikke huske jg hadde vondt etterpå. :-)

Merket så absolutt ingen verdens ting til det:-) Verken rett etter fødsel eller i dagene og ukene etter.

Var bare ekkelt da de stakk, men ikke noe mer enn det.. hmm. 

Jeg hadde aldri vondt i etterkant. Litt ømt når de stakk, men har ikke merket noe som helst i ettertid:-)

Hadde vondt kun et par dager etterpå :)

Jeg har vondt enda når jeg for eksempel trener.... Er 2 år siden i oktober...

Back
Topp