Dere som har tatt CB digital

Klara Ku

Glad i forumet
Har de alltid vist rett uke?

Tok en på 2+1 (etter el) og da viste den 2-3 uker, så tok eg en på 3+1 og den viste fortsatt 2-3 uker.

Er så lei av å ikke vite om eg fortsatt er gravid eller ikke... jaja, ny hcg blodprøve imårra, men får ikke svar på på torsdag, men tenkte å ta en digital imårra, da bør den jo vise 3+ for da er jeg 3+5, og hvis jeg har mistet så bør den jo ha gått ned til 1-2 eller "ikke gravid", kan jo ikke stå på stedet hvil 2-3 i 2 uker ;)

Men nå vet jeg jo ikke hvor pålitelige disse testene er...?

eg tok ein sånn med ukesindikator. Den viste at eg var 3-4 veker på veg, når eg trudde eg var 5, og 3+ når  eg trudde eg var 6+2..

Når eg kom til doktaren var det cb som stemte og ikkje mensterminen..

Melis90 skrev:
eg tok ein sånn med ukesindikator. Den viste at eg var 3-4 veker på veg, når eg trudde eg var 5, og 3+ når  eg trudde eg var 6+2..

Når eg kom til doktaren var det cb som stemte og ikkje mensterminen..

Du skal plusse på 2 uker(eller mere hvis du får 3+) på de ukene CB viser. Står det 2-3 uker, er du 4-5 uker.

ja, men stemte fortsatt ikkje ;-)  testen tok rett, menst mensterminen var heilt feil..

Ukeindikatoren viser uker siden unnfangelse. Jeg tok den som test nr 3 etter å ha hatt to positive vanlige tester. Da var jeg 2+1 siden unnfangelse, og testen viste 2-3.
Etter det har jeg ikke tatt noen flere. Det kan være vanskelig for den å være nøyaktig på ukeindikatoren ettersom at den viser uker ut i fra HCG- nivået. Det kan stige ujavnt og ulikt fra person til person.
Hvis du er usikker kan du ta deg en tur til legen ;) Jeg tipper at du er gravid som bare det ;)

Min viste 3+. Som vil si at jeg ville da vært 5 uker da jeg testet. Men i følge menstermin så var jeg 4+3 på testdagen. Så jeg stusser litt på mensterminen min..Så vil til UL i uke 10-12 for å få fastsatt evnt ny termin :-)

Hadde tatt de testene med en klype salt. Er jo bare for å gi en viss peiling. Første svangerskapet mitt testet jeg et par dager etter ikm og da viste den 1-2 uker nøyaktig en uke senere 3+ Denne gangen testet jeg et par dager over som sist og fikk 2-3..

Back
Topp