Dere som har tatt bukplastikk

Maliya!

Elsker forumet
Kan man gjøre det hvis man har hatt keisersnitt, har det noe å si liksom?

Og kan man da få flere barn etterpå eller må man være sikker på at man ikke vil ha flere barn da?

Ja, du kan ta det selv om du har tatt KS.

Jeg har tatt KS for litt over 4 år siden, tok bukplastikk desember 2009, er nå gravid...CA 3 mnd etter bukplastikken fant jeg ut jeg var gravid....MEN det annbefales IKKE å ta bukplastikk før man er ferdig å få barn...Du ødelegger sannsynligvis resultatet (ikke alle gjør det, men sjansene er svært store)

Det skal og sies her at mitt bukplastikk var meget dårlig utført, så jeg hadde allerede fått innvilget NYTT bukplastikk før jeg fant ut jeg var gravid..men måtte vente...å det passet jo bra siden jeg ble svært uplanlagt gravid.

Nå skal jeg ta KS på nytt snart, og NY bukplastikk til neste år engang...

Når vi nå har en tråd om dette :)
Er det spesielle krav som ble satt til deg om BMI ?
Jeg er stoor, men skal inn til konsultasjon hos Aleris i desember.
Hva kan jeg forvente at de spør om ? :)

ORIGINAL: Cilipi

Er det meg du spør?

Isåfall så kommer det jo an på om det er privat eller om du får det dekt.( dekker staten er kravene strengere for og få det)
Jeg tok min op på Aleris, men jeg er (var[:D] er høygravid nå,sååå veier endel mere nå[:)]) innenfor normal BMI.

Vet ikke helt hva du mener med stor, overvektig?
For jo større du er jo dårligere blir jo resultatet, OM du er overvektig, og du ikke bare mener stor i forhold til hvor mye pverflødig du har akkurat på magen. Jeg fjerna 2,4 kg med overflødig fra magen

Tok bukplastikk 1. juli -09 og oiiisannn, kjæresten traff blinken i slutten av august -09, ikke ideelt og jeg måtte høre med plastkirurgen om det gikk greit. Fikk beskjed at et svangerskap tar ca 9 mnd og det går helt greit.
En bør vente til en er ferdig med alle barn en skal ha, ellers vil resultatet blir forringet.

Var heller ikke fornøyd etter op. + div komplikasjoner og skulle egentlig vært tilbake for å gjøre mer men ble gravid.

De forskjellige instanser og landsdeler har forskjellige krav til hva som blir dekket.
Litt forskjellig krav til bmi og noen steder måler de huden som henger ned, en skal ha et visst antall cm heng over trusekanten.

er det dyrt.?? tror jeg burde gjøre det etter at vesla er født.. Jeg er da garantert ferdig med fødsler..

ORIGINAL: Babbs

Tok bukplastikk 1. juli -09 og oiiisannn, kjæresten traff blinken i slutten av august -09, ikke ideelt og jeg måtte høre med plastkirurgen om det gikk greit. Fikk beskjed at et svangerskap tar ca 9 mnd og det går helt greit.
En bør vente til en er ferdig med alle barn en skal ha, ellers vil resultatet blir forringet.

Var heller ikke fornøyd etter op. + div komplikasjoner og skulle egentlig vært tilbake for å gjøre mer men ble gravid.

De forskjellige instanser og landsdeler har forskjellige krav til hva som blir dekket.
Litt forskjellig krav til bmi og noen steder måler de huden som henger ned, en skal ha et visst antall cm heng over trusekanten.
hvordan er magen din etter graviditeten?? ble den ødelagt??
i dag er d 6uker siden min operasjon og jeg er fornøyd med min nye mage[:)] men vet at jeg ønsker meg ett barn til om noen år....[&o]

ORIGINAL: Niceday

ORIGINAL: Babbs

hvordan er magen din etter graviditeten?? ble den ødelagt??
i dag er d 6uker siden min operasjon og jeg er fornøyd med min nye mage[:)] men vet at jeg ønsker meg ett barn til om noen år....[&o]

Fikk aldri noen diger mage. Eneste ekstra strekkmerker kom ut fra den nyflytta navlen.
Ble ikke fornøyd med det som ble gjort, fikk infeksjon etterpå osv.
Skulle vært tilbake og retta på en del men ble gravid og nå har jeg desverre ikke gått ned vekten jeg la på meg, heller gått opp, så må nok ned i vekt igjen før jeg evt kan fikse på ting ja.
Men må vurdere om jeg skal ha fler før jeg gjør noe mer........

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

ORIGINAL: Monna med prinsesser

Her er en link til min vektreduksjon som ente med bukplastikk [:)]
Kansje den kan være til noe hjelp...

http://monicasliv.blogspot.com/2010/03/alt-i-bilder.html

WOW!!!!! Du ser fanastisk ut!!!! For en forandring!!!
WOW 

jo større du er jo dårligere blir jo resultatet, OM du er overvektig, og du ikke bare mener stor i forhold til hvor mye pverflødig du har akkurat på magen. Jeg fjerna 2,4 kg med overflødig fra magen
ORIGINAL: Cilipi

Skal du få det dekket krever de på Aleris en BMI på 26 eller mindre.Er ikke så strenge om du betaler selv,men anbefaler absolutt å gå ned så mye som mulig først.Er ikke en sånn operasjon man har lyst å gå igjennom flere ganger.Jeg hadde en problemfri operasjon/tiden etterpå,men alikevel så er det en stor operasjon og man blir ganske mye satt ut av spill i 6 uker.

Back
Topp