Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cilipi
Når vi nå har en tråd om dette :)
Er det spesielle krav som ble satt til deg om BMI ?
Jeg er stoor, men skal inn til konsultasjon hos Aleris i desember.
Hva kan jeg forvente at de spør om ? :)
ORIGINAL: Babbshvordan er magen din etter graviditeten?? ble den ødelagt??
Tok bukplastikk 1. juli -09 og oiiisannn, kjæresten traff blinken i slutten av august -09, ikke ideelt og jeg måtte høre med plastkirurgen om det gikk greit. Fikk beskjed at et svangerskap tar ca 9 mnd og det går helt greit.
En bør vente til en er ferdig med alle barn en skal ha, ellers vil resultatet blir forringet.
Var heller ikke fornøyd etter op. + div komplikasjoner og skulle egentlig vært tilbake for å gjøre mer men ble gravid.
De forskjellige instanser og landsdeler har forskjellige krav til hva som blir dekket.
Litt forskjellig krav til bmi og noen steder måler de huden som henger ned, en skal ha et visst antall cm heng over trusekanten.
ORIGINAL: Niceday
ORIGINAL: Babbshvordan er magen din etter graviditeten?? ble den ødelagt??
Tok bukplastikk 1. juli -09 og oiiisannn, kjæresten traff blinken i slutten av august -09, ikke ideelt og jeg måtte høre med plastkirurgen om det gikk greit. Fikk beskjed at et svangerskap tar ca 9 mnd og det går helt greit.
En bør vente til en er ferdig med alle barn en skal ha, ellers vil resultatet blir forringet.
Var heller ikke fornøyd etter op. + div komplikasjoner og skulle egentlig vært tilbake for å gjøre mer men ble gravid.
De forskjellige instanser og landsdeler har forskjellige krav til hva som blir dekket.
Litt forskjellig krav til bmi og noen steder måler de huden som henger ned, en skal ha et visst antall cm heng over trusekanten.
i dag er d 6uker siden min operasjon og jeg er fornøyd med min nye mage[:)] men vet at jeg ønsker meg ett barn til om noen år....[&o]
ORIGINAL: Monna med prinsesser
Her er en link til min vektreduksjon som ente med bukplastikk [:)]
Kansje den kan være til noe hjelp...
http://monicasliv.blogspot.com/2010/03/alt-i-bilder.html
ORIGINAL: Pippi Lang PuppWOW
WOW!!!!! Du ser fanastisk ut!!!! For en forandring!!!

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp
WOW!!!!! Du ser fanastisk ut!!!! For en forandring!!!
jo større du er jo dårligere blir jo resultatet, OM du er overvektig, og du ikke bare mener stor i forhold til hvor mye pverflødig du har akkurat på magen. Jeg fjerna 2,4 kg med overflødig fra magen
ORIGINAL: Cilipi
Når vi nå har en tråd om dette :)
Er det spesielle krav som ble satt til deg om BMI ?
Jeg er stoor, men skal inn til konsultasjon hos Aleris i desember.
Hva kan jeg forvente at de spør om ? :)