Dere som har tatt bilder hos fotograf

Vand

Forumet er livet
hva har dere betalt?[:)]

Vi vurderer å ha søskenbarna til fotograf (ungene er 9-8-7-6 og 2 år[:)]) Hadde lyst å gi det i julegave til mamma da det mest sannsynlig ikke kommer flere trollunger[;)]

ORIGINAL: *Maik1*

*lister meg ut*

eller lister deg inn og sier at dere er så flinke at dere tar LETT utfordringen med 5 unger i sin beste alder[8D][8D]

Kostet 1000 kr for selve fotograferingen. Tok da masse bilder av jentene hver for seg og sammen. Vi kunne også vært med på bildene, men valgte å la være... Med i prisen var fremvisning av alle bildene med bakgrunnsmusikk. Skal si tårene rant ja! Så betalte vi for de bildene vi ville ha. Mener å huske at et bilde i A4 størrelse kostet ca 450 kr. Ga til jul i fjor.

ORIGINAL: tingeling1

Kostet 1000 kr for selve fotograferingen. Tok da masse bilder av jentene hver for seg og sammen. Vi kunne også vært med på bildene, men valgte å la være... Med i prisen var fremvisning av alle bildene med bakgrunnsmusikk. Skal si tårene rant ja! Så betalte vi for de bildene vi ville ha. Mener å huske at et bilde i A4 størrelse kostet ca 450 kr. Ga til jul i fjor.

DET var billig!!! Så for meg noen flere tusenlapper jeg! [&:][;)]

Vi vil også se de bildene tingeling[:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: tingeling1

DET var billig!!! Så for meg noen flere tusenlapper jeg! [&:][;)]

Vi vil også se de bildene tingeling[:D]

Ja syns ikke det var dyrt! Og den fotografen er fame-inspirert, samme type bilder. Skulle gjerne vist bildene, men de ligger på min pc som ikke funker av en eller annen grunn....har mannen sin pc nå... Viste dem da vi tok bildene i fjor, men vet ikke hvordan jeg finner frem den tråden igjen....

*lister meg ut*

eller lister deg inn og sier at dere er så flinke at dere tar LETT utfordringen med 5 unger i sin beste alder[8D][8D]

SIGNERER DENNE!!! LA MAIK1 og MANN TA BILDENE!!

ORIGINAL: Tjukkaaa

*lister meg ut*

SIGNERER DENNE!!! LA MAIK1 og MANN TA BILDENE!!

pysa tør tydeligvis ikke[8D][8D][8D]

vi betalte vel ca 1000 kr for og ta bildene, rundt 1000? kr for ett album med 12 ? små bilder i, og så har vi ett lerret av hver av ungene og de kostet ca 2000? per lerret..

Back
Topp