Dere som har tatt akupunktur

Hope

Glad i forumet
hvor mange behandlinger hadde dere? og når ?

Har gått til akupunktur i ca. en måned nå, så er veldig spent på om
det gir noen positiv effekt...

Fortsatte dere med behandlinger etter egginnsetting?

Jeg startet med akkupunktur etter mitt første forsøk. Da tok jeg for migrene og livmoren med festing, syklusene mine var helt normale. Jeg rakk vel var det 6-7 ganger før egguttak tro eller var det flere(står i dagboken min omtalt der), tok ikke noe når jeg gikk på sprøytene. Så var det 2 ganger på den dagen jeg satte inn, før eggsetting og etter egginsetting for å roe ned livmoren. Om dette resulterte til en positiv test med mitt andre forsøk hvet jeg ikke.

ORIGINAL: Apple

Jeg lå med nåler ca en halvtime før innsettingen og en halvtime etter innsetting. Det var en egen akupunktør som holdt til på klinikken, så man slapp å forflytte seg. [:)]

Hvem klinikk var det Apple?

jeg tok kun den dagen jeg satte inn egg, altså rett føre innsetting,30min og rett etter innsetting 30 min da også. brukte den moxa rolls noen dager etterpå.

Jeg tok vel ca fem-seks ganger, og begynte omtrent en måned før innsetting. Var fryseforsøk jeg hadde da, så det var ikke noen sprøyteperiode først. Brukte moxa rolls i tre-fire dager før og samme etter innsetting. Fikk satt nåler rett før og rett etter innsetting. Var også å fikk satt ei nål på toppen av hodet to-tre ganger etter innsetting (annenhver dag omtrent).

Om det var akupunkturen som gjorde utslaget vet jeg jo ikke. Var mitt første fryseforsøk. Uansett ønsker jeg deg masse lykke til. Håper det klaffer for dere[:D]

Jeg hadde jo inseminasjon, men begynte vel med akupunktur ca 3-4 uker før jeg tok inseminasjonen. Hadde akupunktur da to ganger i uken. Holdt på med dette frem til jeg fikk positiv test. [:)]

Back
Topp