Dere som har tatt 3d ultralyd!

cleo_84

Gift med forumet
Fikk dere se kjønnet da? Noen som fikk feil kjønn? Trodde det var så sikkert at det ikke var mulig å få feil, og at det var umulig å ikke se det... men har lest litt, så lurer derfor på hvilke erfaringer dere sitter med!

Legger til et ekstraspm, hvilken uke var dere på ultralyden?

Var på det sist, fikk vite kjønn og det stemte! ( Klarte ikke å se det på ord. ul.)

Stemte på oss sist, om det stemmer denne angen gjenstår å se... Har ikke hørt om noen som har fått vite feil på 3D, men vet noen hvor de ikke klarte å se det.

jeg har 3 barn... vært på 3d ul i uke 23 med alle 3... ultralydklinikken på lysaker. Nr 3 ble påstått å være jente der (fikk ikke vite kjønn på ordinær ul) men fikk heldigvis ul i uke 32 hos legen min og der ble det påstått gutt.... ut kom en GUTT. Så hvordan i huleste han på ultralydklinikken har sett jente, vet jeg ikke... han var veldig sikker og sa han kunne foreslå navn hvis vi trengte tips (har to jenter fra før)... Jeg trodde ikke det var mulig å se feil på 3d ultralyd.. Han viste oss kjønnet i full fart og jeg mener jo jeg så strekene... han hadde det travelt denne gangen virka det som... men ja det GÅR an da...

var på 3D i uke 26 med sistemann og fikk vite kjønnet ja, og det stemte. men han brukte ikke 3D når han så etter kjønnet. Han sa det var mye lettere å se det på vanlig 2D.

Jeg var på 3d, men husker ikke helt hvilken uke...men nærmere uke 30 iallefall. Vi så veldig godt en tissefant!!!! han skrevde godt til oss

Så det veldig tydelig, ja. Var i uke 30 og 31. Fantastisk opplevelse, skal ta det denne gangen også. :)

Uke 15 og vi så tydelig, veldig tydelig at det var en gutt inni der. Og ut kom jaggu en gutt også ;) 
Så på flere UL etter 3D at det ble gutt så vi var ganske så sikker ;) 

Visste det jo fra UL i uke 18 uansett, hvor jordmoren ikke var i tvil, så alle de 3D UL jeg var på, i uke 24, 30, 34 og 38 viste det samme, helt klart og tydelig. Har ett bilde på papir hvor det vises også hehe. 

Var på det med begge 2
Fikk vite kjønn på begge 2 og det var rett
Var iallefall i uke 26 med storesøster men lillebror husker jeg ikke.

Var på 3d ultralyd i uke 28... og så kjønnet HELT tydelig..:)
Fikk eget bilde av det:) hehe..:)

Jeg fikk se kjønn ja, og det stemte. Var i uke 26, men hun som gjorde UL-en var ikke fornøyd med bildene, så jeg fikk en ny gratis i uke 28. Ble egentlig ikke noe bedre bilde :P Men jeg syns bildene var kjempebra jeg da :)

jeg var i uke 30 med T... fikk se kjønn ja og holdt vel på å ramle av benken.. for på ordinær ul sa legen jente........ :P

det var og er en gutt ;)

Denne gangen var jordmor skråsikker på jente på ordinær og vi har ikke tenkt å ta noen fler ul :)

Var i uke 28 og hun kunne tydelig se at det var ei jente. Hun viste på skjermen hvor kjønnsleppene var..

Jeg var på 3D med begge mine, og kjønnet stemte to av to ganger :)
Så det meget klart og tydelig, så hadde vi fått motsatt kjønn hadde jeg ikke skjønt bæret!
Var i uke 25+5 med gutten og 28 med jenta.

Med nr 1, så gjemte hun ansiktet sitt og snudde ryggen til, så jeg skulle gå ut å spise is og komme tilbake.
Da brettet hun seg fram både her og der og det var ingen tvil om jente, hun smilte, gjespet og blunket med øynene.
Var veldig spente for på o.ul så var ikke jm helt sikker, men hun så ingen snopp og trodde jente. Var i uke 28 på 3D. Fikk nydelig bilder.

Med nr 2 visste vi at vi fikk gutt for han bretta seg temmelig godt fram på o.ul hehe.
Og den kom til syne på 3D også i uke 24.

Nå er det ikke alle som er like heldige å få se alt, så man skal ikke tro at man får vite kjønn 100%. Mange blir skuffet og tar eventuelt en ny time.

Back
Topp