Dere som har tatovering

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Gjør det forferdelig vondt og ta det?
Forstår det er vanskelig og forklare smerten, men kan du prøve?:-)

Har så lyst på en nederst på magen, på siden liksom.. Men så er jeg så redd det skal gjøre for vondt

Jeg har tatt to. En på høyre skulderblad som er tatt i flere omganger, der gjorde det vondt der det var tynn hud rett på beinet, ellers ikke så vondt. Har og nede på høyre side av magen ve lysken og det gjorde ikke vondt men de kilte!!! Når man begynner gjør det ikke vondt men etterhvert vil det svi og bli ømt... noen syns det gjør kjempevondt mens noen syns det er godt... om du vil ha så må du bare ta;-) byn gjerne me en som ikke er så alvorli stor...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er jo verst der det er tynn hud.. Selv har jeg en på underarmen og synes ikke det gjorde vondt i det hele tatt..
Men hvis det er mye fyllinger og fargelegging kan det gjøre litt vondt..;(

Har selv begynt å få en del tatoveringer. Noen av de var så vonde at jeg helst ville dø. Andre igjen merket jeg ikke noen ting til.
Smerteterskelen er så pass varierende fra person til person at det jeg syns er dritvondt, kan føles som et myggstikk for deg :) Du må nesten bare prøve ;)

Det er ikke behagelig men overlevelig. Jeg og sambo vil beskrive det likt faktisk, som om man blir skjært med kniv heeelt ytterst på huden. Er ikke så ille som det høres ut som asså;) Jeg tok nå en igjen på tisdag på innsiden av håndleddet, og det gikk kjempefint. Den store jeg har langs siden på magen På ribbeina, DEN var vond. Start med en liten en, da vet du jo hva du går til om du vil ha større;)

❤Adele Marie❤24.04-13❤

For meg var det verst den jeg har frempå øverst på brystet. . Så tynn hud! På ryggen var det verst når han jobbet oppå ryggsøylen.. vet ikke hvordan jeg skal beskrive smertene. . Det brenner i huden liksom. . Nærmeste jeg kan sammenligne med er fra den tiden jeg drev med selvskading, men er jo ikke akkurat så fryktelig mange som har det å sammenligne med da.. heldigvis!

*duppedingsen*

Sambo har veldig mange tatoveringer på kroppen og i følge han var den absolutt verste en han tok nå etter lillemann ble født. Han har navnet til begge sønnene hans på venstrebryst over hjertet, og nederste del av tatoveringen treffer aaaaakkurat ikke brystvorta men er så rett over som man får det. Var visst et rent helvete har jeg fått høre, og han elsker vanligvis følelsen av å bli tatovert :P

Jeg har en i nakken, en på ribbeina og en på håndleddet. Sistnevnte svei, men ellers synes jeg ikke det er noe vondt :) Er mer lyden som er skummel.

Jeg har en, syns ikke det gjorde vondt.. Mer sånn "hard kiling" liksom ;p

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Jeg synes de første fem minuttene er vonde. Etter det er det skyggeleggingen på slutten som er vond. Den smerten kan best beskrives som sandpapir på solbrent hud...

Av mine (korsryggen, begge overarmene og innside håndledd) var det innsiden av håndleddet som var værst. Da hadde jeg lyst å ombestemme meg..

Sniker jeg:)

Jg hadde kjempelyst på tatovering i mange år, men turde ikke, for var så redd smerten. Tok en nakken, og jeg ble skuffet da det ikke gjorde vondt i det hele tatt:p men var nok heldig med plassen jeg valgte. Må snart føre en bokstav på min, da jeg har forbokstavene til de to første barna mine:) så det gruer jeg meg ikke til, har lyst på flere og, men det vet jeg fremdeles ikke om jeg tørr:)

Jente 2008

Ikke forferdelig vondt, men irriterende vondt. Jeg synes det kjennes ut som noen klorer deg. Og så blir det veldig sårt og ømt etterhvert. Du får lyst til å dytte bort tatovøren, men du holder ut :) nå har jeg bare en på insiden av håndleddet, uten skygge. Har man f.eks en stor en på ribbeina, med skygge, kan jeg tenke meg det gjør grisevondt etterhvert :p

Jeg har en ganske stor på korsryggen. Den var ikke direkte vond, men etter 4 timer var det ganske ubehagelig. Jeg syntes ikke skyggelegging var så ille som jeg trodde det kom til å bli. Mange som sier det gjør ekstra vond, så var forberedt på det, men det var ikke mye verre enn resten. :)

Har tattovert meg 8 gang, det e en annen type smerte.. så lenge man prøve å slappe av å puste gjennom magen så går det fint :)

Sent from my GT-I8190N

Tja, mens jeg tok de siste tatoveringene satt jeg å spiste vestlandslefser og skravlet med tatovøren...No pain, no gain heter det, jeg syns ikke det var så ille gærnt jeg altså :p

•Autocorrect ftw•

Varierte veldig her og.. på leggen hadde jeg ufrivillige rykninger, så det ble sliiiiitsomt.. anspente meg jo for mye etterhvert, for å ikke rykke, og da ble det værre..

På armen kunne jeg fort ha sovnet mange ganger, om jeg kunne ligget, tattovøren spurte flere ganger om jeg i det heletatt kjente noe..
Det kjentes litt når det nærmet seg albuen da..
Skuldra kjentes bare som litt prikking. :P

Det de hadde felles dog, var at etter 4 timer begynte det å bli ganske sårt, så jeg lengtet etter pause.. og lyden kan og bli litt irriterende om man er så dum og begynner å tenke på den. :P

-talatuten-

nja.... jeg har 5 stk hittils... og jeg må si at den nede på rista (oppå foten) var verst og ikke til og anbefale :p men på magen har jeg ikke, så vet ikke hvordan det er... men alle opplever "smerte" forskjellig, så hvis du ikke har noen, så kan jeg gi deg et råd : forvent deg det verste, for da er det ikke sikkert det blir så ille ;) jeg var helt klar for et smertehelvete når jeg skulle ta min første bak på skuldra, men så var det jo ikke så ille når jeg satt der :) så da ble jeg glad ;)

Back
Topp