Dere som har tatovering(er)

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Er det bare meg, eller er den "smerten" når man får tatovering en så utroooolig "deilig" smerte?
*Vil ha flere NÅÅÅÅ*
[8D][;)][:)]

hihi. ja syns det er godt vondt i grunn ibegynnelsen. men helt på slutten når endorfinene er ute av kroppen nesten da er det mer vondt[:)]

jeg husker nesten ikke hvordan det var jeg... var ikke så vondt mener jeg da... men kan ha bare glemt det haha! Men skjønner hva du mener med å være hekta! Hadde jeg hatt penger hadde jeg tatt nye hele tiden! Det er kun pengene det har stått på eg de siste åra, har liksom ikke prioritert det. Men nå får jeg den ene i gave i morra, og den andre betaler jeg bare 250 kroner for! Så da går det jo ann! hihi!

ORIGINAL: rico

BAre deg[8D][8D][8D]

Jeg hadde virkeli ikke smerteterskel som jeg trudde jeg hadde.
holdt på å svime av, og tok bare en liten tattis.
hele verden gikk rundt for meg.

men har jo lyst på flere.[8D]

Holdt også på å svime av når jeg tok den jeg har i korsryggen, men det var fordi det var kokhett inne, og jeg hadde ikke noe å drikke på...

Endorfinrus pga tattis er deilig[;)]

Alt kommer ann på plassem ,man tattoverer seg på også da.

Jeg har oppover nyrene, var helt greit i starten men når jeg lå der en times tid så følte jeg meg rimelig påkjørt, kan jeg trygt si.

Men de på arma var bare en lek,ikke vondt i heletatt.

Tatooveringer er jo et merstikk da:) et stikk og man er hekta

det kommer jo helt ann på hvor man tar den tror jeg. Jeg har en på ankelen, den var ikke vond, tok en på skulderen. er ganske stor. Det gikk bra ganske lenge, men så begynte det å gjøre vondt å da var det dritt vondt synes jeg.Men var med farging og da ble det fryktelig sårt på slutten må jeg si! Kvalm og svimmel hehe.

Det er en deilig smerte!! 

En av de beste smertene som finnes!  Bestilt ny time til en ryggtatovering 3. oktober, og jeg gleder meg! [:D]

Back
Topp