Dere som har tar/har tatt Gaviscon....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Hvordan tar dere den?
drikker dere fra flasken?
eller måler dere i skje?

Tar en real slurk rett fra flaska. Når det trengs, så trengs det FORT!  Det er nok ikke den korrekte måten å gjøre det på, men det funker.

Tok en god slurk rett fra flasken... hehe. Husker jeg gaula under fødselen etter flasken, dårlig med måleskje da. Lystgass - gaviscon - lystgass..

Mener det står at det skal måles men

Jeg hadde de i tyggetabletter.

Klatremus Lillemann skrev:
Bruker tyggetabletter. Mye lettere å ha med seg rundt.

Men de bobler jo i kjeften på deg...blærk....

Jeg heller nedpå rett fra flasken....hehe.
Tar meg en god shot hver gang...

*Snuppo+1+1* skrev:
Jeg heller nedpå rett fra flasken....hehe.
Tar meg en god shot hver gang...

Jeg å... Og for hver gang smaker den enda mer h***** og nå er det like før det kommer opp igjen emoticon

Her gikk det på høykant rett fra flaska!

Syns heldigvis ikke smaken var så jævlig, mer den melete konsistensen jeg hadde problemer med, men det funka jo som gull mot halsbrannen så da gikk det ned.

Drakk vel 3-4 flasker i løpet av svangerskapet. O_o

Drakk rett fra flaska. da jeg gikk gravid sist fant jeg de i små flasker (hadde ikke sett de før) og hadde en på nattbordet, en i veska, en i bilen osv :P Gikk en del av de ja. og jeg lå og under fødselen og gaula etter graviscon som jeg trudde det heta :P 

Jeg tok en spiseskje.
Fytti reine rakkern, er glad halsbrannen forsvant med svangerskapet, for den flytende Gavisconen er djevelens verk!

2x 24November skrev:
Drakk rett fra flaska. da jeg gikk gravid sist fant jeg de i små flasker (hadde ikke sett de før) og hadde en på nattbordet, en i veska, en i bilen osv :P Gikk en del av de ja. og jeg lå og under fødselen og gaula etter graviscon som jeg trudde det heta :P 

hvor små er de???
jeg trenger en liten til vesken min...

*Snuppo+1+1* skrev:

Klatremus Lillemann skrev:
Bruker tyggetabletter. Mye lettere å ha med seg rundt.

Men de bobler jo i kjeften på deg...blærk....

Plages ikke så mye med det jeg. Er mye verre med halsbrannen ;)

Tyggetabl. Syntes ikke de virker så bra.
Men, Rennie (Kjøpt i Sverige) er gullverdt for min del...Smaker som mint tyggepastill..
Veldig ok...;) Ikke sånn ekkel boblende greie! hehe

Back
Topp