Dere som har tannlegeskrekk...

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hva slags beroliganes får dere?? Og må dere være fastenede, møte ekstra tidling til timen??
Og hvordan syntes dere selv virkningen av den er??

Hadde hvert veldig fint om noen kunne fortalt meg litt, siden jeg for første gang ska få beroligans neste gang jeg ska te tannlegen og det er ikke lenge til...

Du får vel dermicum eller hva det heter, blir litt sånn dritings av det.
Trenger vel ikke faste, men kan ikke kjøre bil etterpå akkuart[8D] Jenta mi på 6 fikk det[:)]

Jeg får Flunipam - geniale saker[:D]

Møter opp en halvtime før timen, det beste er at jeg er fastende for da funker det fortere.

Jeg ankom tannlege kontoret, fikk flunipamen og gikk så på do. Husker at jeg allerede på vei tilbake fra toalettet var litt små svirrete i hode, og satt meg ned innpå det kjøkkenrommet de hadde. Så husker jeg ikke mer før de nesten er ferdige, og jeg får hjelp til å få på meg skoa[&:] Kælva så jævlig med å få på meg skoa, har til og med større suksess i drita tilstand[8D] Fikk hjelp til å ta på meg jakka, og ble fulgt ned i en ventende bil. Kom hjem i 10 tiden, og sov som en stein til kl var rundt 18.[8|] Robin hadde tilogmed støvsugd soverommet, uten at jeg så mye som grynta i søvne[8D]

ORIGINAL: Miss Otilie

Du får vel dermicum eller hva det heter, blir litt sånn dritings av det.
Trenger vel ikke faste, men kan ikke kjøre bil etterpå akkuart[8D] Jenta mi på 6 fikk det[:)]

Var nemlig det jeg reagerte på, jeg får ikke lov å hverken spise eller drikke på så og så mange timer føre jeg skal dit..
Passer bra at jeg skal på jobb under 2 timer etter jeg har hvert hos tannlegen da vist jeg blir litt dritings av det[8D] Hu sa det satt nok i store deler av dagen og så[8D]

flunipam.. geniaaaalt!!
men ha med deg en som kjører hehe..jeg trudde jeg kunne jobbe første gangen , tannlegesekretæren måtte kjøre meg hjem, jeg som i 7 timer...
andre gangen sovna jeg på do på tannlegekontoret og en låsesmed måtte komme å få meg ut......flauuut!
så nå må sambo være med.. timen er tidlig om morran som regel, møter opp en halv timer før.. sover som ett barn i maaange timer etterpå, er jo sovemed..
ikke husker jeg at jeg har vært der hel

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg får Flunipam - geniale saker[:D]

Møter opp en halvtime før timen, det beste er at jeg er fastende for da funker det fortere.

Jeg ankom tannlege kontoret, fikk flunipamen og gikk så på do. Husker at jeg allerede på vei tilbake fra toalettet var litt små svirrete i hode, og satt meg ned innpå det kjøkkenrommet de hadde. Så husker jeg ikke mer før de nesten er ferdige, og jeg får hjelp til å få på meg skoa[&:] Kælva så jævlig med å få på meg skoa, har til og med større suksess i drita tilstand[8D] Fikk hjelp til å ta på meg jakka, og ble fulgt ned i en ventende bil. Kom hjem i 10 tiden, og sov som en stein til kl var rundt 18.[8|] Robin hadde tilogmed støvsugd soverommet, uten at jeg så mye som grynta i søvne[8D]

Det hørtes ut som var saker for meg siden de skal prøve å få trekt den tanna mi denne gangen[8|][8D]  Det som kunne blitt litt artig er jo at jeg skal på jobb ikke så veldig lenge etter[8D][:D][:D]

ORIGINAL: CHICKA©

Koster det mye og få slik?

*tannlegeskrekk*

Tror nok ikke det koster veldig mye mer, jeg aner ikke pris - for de samler alt på en regning og sender Nav[8D]

ORIGINAL: HøNsElOvIsA!!

flunipam.. geniaaaalt!!
men ha med deg en som kjører hehe..jeg trudde jeg kunne jobbe første gangen , tannlegesekretæren måtte kjøre meg hjem, jeg som i 7 timer...
andre gangen sovna jeg på do på tannlegekontoret og en låsesmed måtte komme å få meg ut......flauuut!
så nå må sambo være med.. timen er tidlig om morran som regel, møter opp en halv timer før.. sover som ett barn i maaange timer etterpå, er jo sovemed..

Hmm jeg skal møte 1 time føre timen min.. men hu sa ikke noe på at jeg skulle på jobb ca 2 timer etter jeg har hvert der, bortsett fra at det henger igjen i kroppen store deler av dagen[8D]
Hmm om det et samme som deg og kranglefanten får så kan jeg vel kanskje se bort ifra at jeg klarer å komme meg på riktig buss å på jobb ganske rett etter timen da[8|][8D]

Jeg har både tannlegeskrekk og skrekk for beroligende / sentralnervestimulerende midler (ettersom jeg ikke tåler det), min løsning er å unngå tannlegen...

Var faktisk i dag å fikk Valium, kjente etter 15 min at det kjentes ut som jeg hadde drukke 1 øl elns, men det vara i 5 minutt så var jeg meg selv igjenn[:'(]
så det funka IKKE!!

ORIGINAL: CHICKA©

Koster det mye og få slik?

*tannlegeskrekk*

Trur ikke det er så himla dyrt for hu nevnte ikke noe om det og tannlegen min er ganske opptatt av at jeg har dårlig råd[8D] Men for å si det slik så hadde jeg glatt tatt opp lån bare får å klare å komme gjennom en tannlegetime ned dopa og uten panikk[8D]

ORIGINAL: Knerthen

flunipam.. geniaaaalt!!

Hmm jeg skal møte 1 time føre timen min.. men hu sa ikke noe på at jeg skulle på jobb ca 2 timer etter jeg har hvert der, bortsett fra at det henger igjen i kroppen store deler av dagen[8D]
Hmm om det et samme som deg og kranglefanten får så kan jeg vel kanskje se bort ifra at jeg klarer å komme meg på riktig buss å på jobb ganske rett etter timen da[8|][8D]

Jeg hadde IKKE klart å kommet meg på noen buss iallfall. Jeg sjangla som en gal og var helt fjern. Tilogmed da jeg satt i bilen vingla jeg. Så tviler igrunn på at jeg i det hele tatt hadde blitt sluppet inn på bussen[8D]

trur du kan lett glemme å jobbe assa!!hehe...enkelt å greit!det er heavy saker,jeg sover lett 6 timer etterpå!så det trur jeg ik du kan på flunipam.
jeg trur jeg betaler 60 kr mer jeg for den

ORIGINAL: ¤Ida

Var faktisk i dag å fikk Valium, kjente etter 15 min at det kjentes ut som jeg hadde drukke 1 øl elns, men det vara i 5 minutt så var jeg meg selv igjenn[:'(]
så det funka IKKE!!

Valium funket ikke her heller, så spør etter flunipam neste gang[;)]

ORIGINAL: Kal-El

Jeg har både tannlegeskrekk og skrekk for beroligende / sentralnervestimulerende midler (ettersom jeg ikke tåler det), min løsning er å unngå tannlegen...

Det har hvert min løsning i nesten 8 år og, men nå må jeg nok bare få tatt de tenna så jeg kan få en munn uten smerter[8|]

ORIGINAL: Kal-El

Det har hvert min løsning i nesten 8 år og, men nå må jeg nok bare få tatt de tenna så jeg kan få en munn uten smerter[8|]

Det er der jeg er også[&o]

har kjempe tannlege skrekk, fekk prøve lystgass,valium osv men ingenting nytta så ble lagt i narkose[:)]

ORIGINAL: Kranglefanten

flunipam.. geniaaaalt!!

Jeg hadde IKKE klart å kommet meg på noen buss iallfall. Jeg sjangla som en gal og var helt fjern. Tilogmed da jeg satt i bilen vingla jeg. Så tviler igrunn på at jeg i det hele tatt hadde blitt sluppet inn på bussen[8D]

Jeg får ringe tannlegen i morra åhøre hva de skal gi meg så om det er det så får jeg bytte vakt eller noe[8D] Og kanskje jeg bør ha med en som venter så jeg ikke våkner opp på glattcella istedet for hjemme[8D][:D]

Back
Topp