Dere som har symptomer...

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Når fikk dere dem? Jeg er jo såvidt 4 uker, så kjenner ingenting jeg...annet enn bittelitt stikkinger i magen og uteblitt mens..
 
Eeeeeh. Halsbrannen kom 3+5, gav seg en uke etterpå (kommer sikkert tilbake). Men når den gav seg kom kvalmen.
 
Denne ganger kom kvalmen for ca 3,4 dager siden, er 6+1 i dag :) startet ca 1 ul tidligere forrige svangerskap :)
 
Puppene var og er ømme siden uke 3,5!!! ellers er mensmurringene gitt seg, så nå får eg bare sånn små strekking innimellom... TRØTT! og litt små uggen ila dagen...
 
ømme pupper og murringer fra uke 3.. uggen og småkvalm.. Kvalmen begynner å ta seg opp nå... de andre 2 gangene har jeg vært konstant kvalm fra uke 6... så noen dager på overtid denne gangen... :) men håper jeg slipper unna den værste hvertfall.. :/
 
Er nå 5 + 2
Har halsbrann og er veldig trøtt. Oppblåst i magen og tisser ofte.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg er i uke 4+2. De eneste symptomene jeg har er litt stikkinger nederst i magen og jeg blir veldig fort andpusten. Var ikke forberedt på å kjenne dette så tidlig :)
 
Jeg fikk symptomer allerede 8 ikm, trodde det var omgangssyke..
Gikk til legen en uke senere og fikk konstatert en spire :)
Vi hadde "prøvepause" sist måned og tr har aldri kommet når a skal, så jeg tenkte ikke i de baner i det heletatt. Ble tatt på senga av legen! :p
 
Små kvalm, ømme bryster og oppblåst nå men mensen murringen har gitt seg bare litt stikkinger i livmoren. Uke 4 snart uke 5 :)
 
Jeg har vært trøtt siden før IKM. Små kvalm som kommer og går, og ømme brystvorter! 4+2
 
Jeg vil si det tok seg opp den 6 s.uka.. hadde litt fra før... men den uka var det som om alle symptomene økte veldig i styrke...
 
samme her! Opplevd en skikkelig oppsving de siste 3 dagene. Både på puppene og kvalme. Er 6+0 i dag.
 
Mensmurringer i magen. Hatt det med de to første også. Og veeeeeldig trett.....
 
Stikninger i magen (noen andre som opplever å få det oppe ved ribbeina også?), leamus og ømme pupper helt fra noen dager etter EL. Puppene ble bare verre og verre, men nå er det blitt bedre endelig. Nå er jeg uggen kveld og morgen (til jeg får spist) samt at jeg har fått halsbrann. Lå og fikk ikke sove pga det igår... Utenom dette: kviser på skuldrene (blæ), fysen på mye sunn mat, emosjonell til tusen og generelt veldig trøtt.
 
Back
Topp