Dere som har sydd babynest...

Attpåklatt2016

Venter nr. 3 i januar 2016
Hvilken type stoff har dere brukt? Skal handle på stoff og stil i butikk, men driver og kikker på nett på forhånd for å se om jeg finner noe jeg liker. Syns det er vanskelig å vite hvilken type stoff som kan brukes! Er jo så mye forskjellig. Ser mest på det de har som er organisk, men finner liksom ikke noe jeg faller helt for.

Vis gjerne med linker hvis dere har :)

Jeg har sydd selv!
Jeg har brukt cordfløyel på yttersiden, og et mykt vasket gammelt sengetøy på innsiden;)

Men ja, jeg ville kjent på stoffene før du velger;)

Jeg har sydd selv!
Jeg har brukt cordfløyel på yttersiden, og et mykt vasket gammelt sengetøy på innsiden;)

Men ja, jeg ville kjent på stoffene før du velger;)
Ja jeg kjøper ikke noe uten å ha kjent på det. Vurderer å kjøpe et dynetrekk til innsiden faktisk, vil gjerne ha en fin tekst der.

Jeg tok rett og slett vanlig bomullstoff. Ble veldig fint:) Så tenkte jeg å sy et passende tisselaken til å ha nedi, slik at det skåner nestet fra gulp :)

Jeg tok rett og slett vanlig bomullstoff. Ble veldig fint:) Så tenkte jeg å sy et passende tisselaken til å ha nedi, slik at det skåner nestet fra gulp :)
Er så mye å velge mellom! De fleste av de jeg syns er fine er jersey eller andre typer stoff som ikke kan brukes ...

Back
Topp