Dere som har SUV...

Dollface

Forumet er livet
VIP
type X3, Ford Kuga, Ford C/S-max o.l...
Hva slags vogn har dere, og er det plass til noe mer i bagasjen sammen med vogna?

jeg har toyota rav 4..

har utrolig lite plass egentlig...til ALT om vogna er baki bagasje rommet, eller det er 2 barneseter bak får ikke den 3.mann noe særlig plass...

har s-max og emmaljunga edge duo. baksetene står langt bak men får alikevel vogna inn på langs slik at det er plass til hunden eller evt tre kofferter. Goo plass!

Har en XC90 og Brio Sing. Så vi har stoooor plass! Fikk faktisk med Bassonvogna til venninna mi i tillegg her i høst, og det var mens jeg enda brukte vognbagen til han[:D]

Vi har toyota landcruiser, og vi har simo kombi vogn trenger ikke legge ned vogna engang bare setter den rett inn.
Det er god plass i den

Volvo XC90, stooor bagasjeplass !
Har Emmaljunga City Cross og en paraplytrille liggende i bilen. Fortsatt plass til hundebur og bagasje [:D]

Svigerinna mi og jeg har samme vogn, og begge fikk plass i bilen når vi var på tur btw!

xc90'en er i en litt større klasse enn den vi kikker på [:D]

Kia Sportage... *siklesikle*

Vi har en Nissan Qashqai. Nå bruker vi sjelden vogn, men har vi Teutoniavognen i bagasjerommet er det ikke mye plass igjen. Hadde carena vognen med på bilferie og det gikk greit med bagasje. Med det lukter gjerne takboks etterhvert [:D]. Kiaen du har lyst på er lekker da !

ORIGINAL: Burger

Sånner suver har ofte kanskje korte bagasjerom. Du får prøve å låne med deg ei vogn for å prøve i bilen dere tenker å kjøpe[:)]

jeg har vogn - en simo kombi.. [:D] men om det blir den bilen, så må vi kanskje ha ny vogn også.. og det er jeg ikke sikker på om jeg har lyst til..[:-] *sa hun som hadde vogndilla og var gjennom 9 vogner med T* [8D]

ORIGINAL: Metemor

Vi har en Nissan Qashqai. Nå bruker vi sjelden vogn, men har vi Teutoniavognen i bagasjerommet er det ikke mye plass igjen. Hadde carena vognen med på bilferie og det gikk greit med bagasje. Med det lukter gjerne takboks etterhvert [:D]. Kiaen du har lyst på er lekker da !

jeg veeeeeeet... den er smokin' hot [:D][:D] Og helt NY! Med alt utstyr! Må bare få fast jobb nå! [:D]

Aner ikke om jeg har suv, men har en stor bil.
Har en emmaljunga tvillingvogn og den har GOD plass baki der!

Vi har Nissan Quahqai+2 og Emmaljunga Nitro City. Vogna med sportsdelen tar sammenlagt ca halve bagasjerommet, så det er plass til endel bagasje [:)]

Det eneste negative jeg kan si om bilen vi har, er at nå når vi har tatt i bruk Besafe X3 setet må dette stå bak passasjeren, for det er litt for lite plass til det bak førersetet. Babysetet gikk fint bak førersetet da. Men tanken om å ha to besafe-seter en gang i fremtiden må vi sannsynligvis slå fra oss (om det skulle bli nødvendig da..)

Ser for oss at vi kan utvide med takboks sånn etterhvert da, foreløbig har vi klart oss uten [:)]

Gravid?!?!?
Herregud!!!!

Vet jeg at du er gravid....?[8|][:-]

Gratulerer sååå mye!!!![:D][:D]

Hvor langt er du på vei!!?

Mamma har Ford Kuga og min Emmaljunga edge duo tar 80-90% av bagasjerommet.. Stilige biler, men altfor lite bagasjeplass til småbarnsforeldre med vogn[:)]

ORIGINAL: Regan

Gravid?!?!?
Herregud!!!!

Vet jeg at du er gravid....?[8|][:-]

Gratulerer sååå mye!!!![:D][:D]

Hvor langt er du på vei!!?

neida... ikke ennå... men i løpet av dette året - YES! Ferdig på skolen i mai, ny bil skal på plass og selvfølgelig en jobb (men det har jeg nesten ordna allerede..)...
Jeg liker bare å planlegge [:D]

Okei okei okei[:D]

Jeg lurte på hvordan i alle dager jeg ikke hadde fått med meg det[:D]

Så gøy! [:D][:D][:D]

hehehe.. har jo ikke vært her på en god stund heller da.. men det blir nok en tråd når gubben treffer [8D][8D]

ORIGINAL: Dollface

hehehe.. har jo ikke vært her på en god stund heller da.. men det blir nok en tråd når gubben treffer [8D][8D]

En tråd eller to(tusen) håper jeg[:)]

Back
Topp