Dere som har studielån..?

*BabyWish*

Blir kjent med forumet
Jeg har fått brev fra lånekassen om at jeg skal begynne betale fra mai i år. Problemet er bare det at jeg har ikke råd[:(] Er det veldig strengt med tanke på utsettelse?

neida, er lett å få utsettelse........og det er fordi lånekassen tjener på det!
Rentene går, summen blir høyere og nedbetalingstiden lengre så for din egen del er det ikke så lurt å utsette betalingen[:)]

Ikke vanskelig å få utsettelse, bare å gå inn på "din side" inne på siden deres. Men du får brått en del mer å betale bare i renter, de løper jo hele tiden[8D]

ORIGINAL: Karla

det er mulig å få utsettelse[:)] ville tatt kontakt med dem om jeg var deg...

(ikke at jeg kanskje har noen rett til å poengterer eller at du spurte, men ser dere er prøvere og et barn koster litt mer enn studielånsregninga....)

Nå har jeg stort studielån, så det er snakk om ganske mye penger i året! Har barn i fra før, så vet at det koster[;)]

Skal ingenting til å få utsettelse, bare å søke på nettet.
Man kan utsette i inntil tre år. Men som folk sier, rentene løper jo.

Man kan visst søke om å få noe av rentene slettet da, er diverse omstendigheter som gir grunnlag for det. Har ikke satt meg veldig inn i det, men tror fødsel går derunder.

Ok, takk for mange svar[:)] Tror jeg ringer i morgen...

ORIGINAL: toneany

Skal ingenting til å få utsettelse, bare å søke på nettet.
Man kan utsette i inntil tre år. Men som folk sier, rentene løper jo.

Man kan visst søke om å få noe av rentene slettet da, er diverse omstendigheter som gir grunnlag for det. Har ikke satt meg veldig inn i det, men tror fødsel går derunder.

....også må du tjene under en viss sum
www.lanekassen.no

Back
Topp