Dere som har store jenter

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Nå trenger jeg hjelp av noen proffe jentemødre. Hvorfor følger det med tights med halvparten av kjolene som selges? Bruker alle småjenter det? Jeg kan jo ikke la lillesøster gå barbent heller? Og det ville sett helteit ut med sokker til? Ble litt frustrert i dag da jeg så at hun har 10-12 tights dyttet innerst i en skuff, som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Jeg tok strømpebukse under tights til noen av julekjolene, er det en ok løsning? Hvorfor kan de ikke bare bruke vanlige strømpebukser under kjolene?
 
He, he, godt spørsmål. Jeg har ingen gode svar. Har vel brukt sokker noen ganger om disse matcher tightsene noenlunde. Men stort sett bruker hun strømpebukser. 
 
Har egentlig ikke opplevd at det følger med tights til så mange kjoler jeg da :)

Ihvertfall til pent bruker vi hvite strømpebukser, men til sånne tunika-kjoler bruker hun litt tights. Men da litt kraftigere tights, myke ola-tights og sånn.... Da har hun sokker på i samme farge som tunikaen/ kjolen...

Bruker mer tights på sommeren :)
 
Jeg får dra ut og kjøpe ensfargede sokker da. Halvparten av tightsene er uansett alt for trange til å brukes, men noen kan sikkert bli fine. Går de barbent i sandaler om sommeren? Lillesøster virker å være like frossen som meg, så jeg regner med at hun helst vil bruke mer klær her på det kjølige nordvestlandet.
 
Hun gikk endel barbeint i sandalene i sommer, men også med sokker....

Lette overalt etter sandaler som dekket tærne i hennes størrelse, og fant det til slutt.

Synes det er så ille med for åpne sko til så små, redd de skal skrape seg opp :)
 
Au, ja, det var det bra at du sa. Det er kjempevondt å snuble i åpne sandaler, jeg skal lete etter noen med hel tå.
 
Kjøper vel egentlig for lite kjoler til å kalle meg proff jentemamma selv om jeg har to jenter. :p

Har faktisk aldri kjøpt en kjole hvor det følger med tights. Nå om vinteren bruker de strømpebukse under kjolen, mens om sommeren blir det enten tights eller ingenting. Pleier å ha sokker i sandalen uansett, for blir så fort gnagsår uten synes jeg. Små sandkorn har en tendens til å kile seg mellom sandalen og foten.
 
Hun har fått noen av kjolene i gave, og så kjøper jeg en del fordi hun passer så dårlig inn i bukser. Nå fikk jeg plutselig behov for å forsvare hvorfor hun har så mange tights. 

Sokker i sandalene er ikke fy-fy til små jenter nei? Små søte blondesokker er kanskje pent? (Fatter ikke at jeg spør en gang, for hun skal sikkert gå i støvler hele sommeren. :P)
 


Sukkertopp skrev:
Hun har fått noen av kjolene i gave, og så kjøper jeg en del fordi hun passer så dårlig inn i bukser. Nå fikk jeg plutselig behov for å forsvare hvorfor hun har så mange tights. 

Sokker i sandalene er ikke fy-fy til små jenter nei? Små søte blondesokker er kanskje pent? (Fatter ikke at jeg spør en gang, for hun skal sikkert gå i støvler hele sommeren. :P)


Sokker i sandalene er ikke fy-fy nei :) Pynter veldig med søte blondesokker da, foretrekker det fortsatt til Amelia jeg. Tror de har det til størrelse 37 eller noe på H&M, så det er nesten så vi kan bruke det også :)
 
Bruker tights utenpå strømpebuksene. Og selvfølgelig labber på. Hvorfor skulle en ikke kunne bruke det til tights? Er vel helt normalt det. 
 
Bruker tights utenpå strømpebuksene. Og selvfølgelig labber på. Hvorfor skulle en ikke kunne bruke det til tights? Er vel helt normalt det. 
 
Back
Topp