Dere som har stor hund!

venterenskatt

Elsker forumet
Juli13-jentene
Dere som har stor hund, evt hunder
-og barnevogn i tillegg...

Hvilken bil har dere?
Trenger tips[:)]

Vi har en passelig stor hund, en Rhodesian Ridgeback. Bilen vi har er en Ford mondeo.. godt med plass til både, hund, barnevogn osv [:)]

Ikke den største hunden her da (en stor utgave av Border Collie), men bilburet vi har e veldig stort! Fint plass til eks en schæfer i det ja.
Vogna vi har er simo kombi. Den triller vi rett inn, ved siden av hundeburet [:)]

Bilen vi kjører er en volvo 940 stv.

hmm, vi har to schæfere, så en "vanlig" stasjonsvogn blir vel litt liten for oss..

Flere?? [:)]

ORIGINAL: Want2Bmom

hmm, vi har to schæfere, så en "vanlig" stasjonsvogn blir vel litt liten for oss..

Flere?? [:)]

Åja! Ja da blir nok en vanlig stv for liten for dere. Må vel over på varebil dere da? [:)] Toyota Hiace el.l..

Da ville jeg kjøpt en VW Caravelle....har diger hund,og emmaljunga vogn og klarer oss akkurat med den VW Touran...SÅ ta det største de har,er mitt råd[;)]

Jeg har en Citroen Jumpy varebil (3 seter).  Stooooor plass:-D
Uten vogn har jeg tre store bur (med plass til to hunder i hvert) baki.  Nå har jeg plukka ut ene buret slik at jeg kan trille vogna rett inn uten å slå den sammen osv osv osv...

Hva med en Chrysler Grand Voyager?

ORIGINAL: @ne

Jeg har en Citroen Jumpy varebil (3 seter).  Stooooor plass:-D
Uten vogn har jeg tre store bur (med plass til to hunder i hvert) baki.  Nå har jeg plukka ut ene buret slik at jeg kan trille vogna rett inn uten å slå den sammen osv osv osv...

Hva med en Chrysler Grand Voyager?

Mannen sa det var så mye problemer med den...
Men vi har tenkt litt på suzuki xl7.. Så vi får se hva det blir[:)] Er litt avhengig av 4x4 her vi bor..[&o]

Back
Topp