Dere som har stokke tripp trapp stol...

Martes

Elsker forumet
Hvilken farge har dere? Jeg vurderer å kjøpe den hvite eller den med whitewash men er usikker hvordan den holder seg.. Kanskje jeg burde gå for en med farge. Hvilken farge har dere? [:)]

vi har oransj.... ikke valgt den selv. Kjøpt billig av en som jobba i stokke.. 

har hvit, malinga flasser av på forskjellige plasser, og har hørt om flere som opplever det samme.. nestemann skal få en med mer knallfarge på tror jeg[:D] er jo bare å male over igjen seinere[:D]

Vi kjøpte en ny i mørk brun, og en brukt i sånn lys trefarge (husker ikke hva det heter).

Nå har vi malt begge to, den ene rosa og den andre sort [:)] Veldig førnøyd[;)]

Vi har den svarte.. Skulle ønske jeg valgte en annen farge,legger seg støv på den 2 minutter etter at jeg har vasket av den..

Den ene er rød, men er over 30 år gammel så den er jo slitt, den andre er vanlig trehvit, men lakkert, men også den er gammel. Over 20 år.

Selv hadde jeg lyst på svarte stoler jeg da, men når jeg har fra før av så ble det aldri kjøpt nye.

Vi har ein limegrønn og ein gammal trekvit. Den grønne har vore i bruk i 1,5 år og ser nesten like fin ut som då den var ny [:)]

Vi har tre stk. i kirsebær[:)] Veldig fornøyd med fargen[:)]

limegrønn med lyseblå bøyle og sånn ryggstøtte bak.

Vi har rød. Vi har ikke eget hus enda, eller eget kjøkkenbord eller noe. Så jeg ville ikke ha trehvit, fordi da kunne vi ende opp med noe som ikke machet i det hele tatt om noen år når vi har bygd hus og fått eget kjøkkenbord osv. Hvit og sort ville jeg ikke ha, så jeg fant ut at det fikk bli en skikkelig farge.
Jeg syns den blå var skikkelig flott, men kunne tenkt meg den røde også. Så jeg lot stemor bestemme, det var de som kjøpte den til snuppa. Så vi fikk den røde. Kjempefin er den. [:)]

V har sort, fornøyd med den[:)]

Har brunfarga

BLÅ! Har hatt tre stykker i den lyse "naturlige" fargen før da, så det var godt med litt farge denne gangen[:)]

Lysebrun, ikke malt, det er lakkert tre. Vet ikke hva den kalles. [8D]

har en mørkbrun, som er godt over 20 år gammel..
ALT syns..
Nå står den i boden for tobias har fått en annen stol istedenfor, men den skal fikses opp og males når han begynner på skolen tenker jeg så han får en leksestol på rommet sitt [:)]

Takk for hjelpen jenter! Vi har bestemt oss, det blir whitewash [:)]

Vi har hvit og ALLE flekker syns på den! Vi fikk den så valgte ikke selv og ville valgt mørk farge om vi skulle valgt det selv! [:)]

jeg har en whitewash og en hvit. Planen var å male den i whitewash i sommer.. Men  vi får se vi får se.. Den i whitewash er 8 år, holdt seg igrunn ganske godt, men er ganske slitt på den planken hun sitter på...

Back
Topp