Dere som har stokke tripp-trapp stol med baby set..

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Er det flere som er plaget med at barnet nå klarer å klatre ut av dette setet?
Ved to forskjellige tilfeller denne uka har Olivia greid å komme seg ut av denne, sånn at hun står på huk med føttene på den øverste plata..
Eller er det bare vi som har fått nok en houdini (?) baby?
Vi kan hvertfall ikke ha henne i det setet lengre uten å ha øyekontakt til enhver tid. Så nå er det slutt på å sette henne i stolen så jeg får tatt inn og ut av oppvaskmaskin og lignende..
 
Oh yeah, han prøver iherdig og får det til.
Jeg må sitte med han rett ved siden av, bahhh!:p
Var så greit når han satt der selv og spiste, mens jeg ryddet.
 
Jepp, vi har måttet ha sele på guttungen siden han begynte å sitte i den stolen ca 6 mnd gammel. I en periode flytte vi også plata ned et par hakk slik at han ikke fikk kontakt med føttene. Forferdelig glad for selen når guttungen stå i bue i stolen.
 
Ja jeg så de har en sele til den, da jeg lette etter navnet på den dingsen (baby set altså) :p
Tror vi må investere i en slik!
Ser for meg at de vil slite i bhg framover nå som hun har lært seg dette trikset.. må spørre de om de har seler der rett og slett..
 
MÅ ha seler på snuppa her


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har også seler! Anbefales! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gjett om. Hun er flink til å sitte en stund før hun begynner å reise seg. Men her en dag holdt jeg på med oppvaskmaskinen, ikke lenge altså. Snudde meg og hun STOD på den nederste platen og støttet seg til spisebordet:eek:Dumme meg tenkte ikke på å dra stolen lenger vekk fra bordet noe som vi pleier. Og playtray har vi bare måtte rydde vekk for hun klatrer ut og setter seg oppå den
 
Dere som bruker seler, hva seler er det og hvor har dere kjøpt?

Dumt spm kanskje, men jeg har ikke brukt det før:p
 
Dere som bruker seler, hva seler er det og hvor har dere kjøpt?

Dumt spm kanskje, men jeg har ikke brukt det før:p
Det er den samme selen som på new born setet, er det ikke? Vi må også begynne med sele nå. Det har nesten vært litt prevantivt å ha den nederste platen høyt nok til at hun kan stå litt på den, for da har hun lokal. Følt at hun har reist seg uten at hun må stå på den øverste, men nå er det visst ikke tilfredsstillende nok lenger...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Det er den samme selen som på new born setet, er det ikke? Vi må også begynne med sele nå. Det har nesten vært litt prevantivt å ha den nederste platen høyt nok til at hun kan stå litt på den, for da har hun lokal. Følt at hun har reist seg uten at hun må stå på den øverste, men nå er det visst ikke tilfredsstillende nok lenger...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg aner ikke, så derfor jeg spør:p
Man kan gjerne bare løsne den og bruke ja?:)
 
Her trenger vi ikke bruke sele i tripp-trappen. Han er så god og rund at han ikke kommer seg utav :p
Men i bhg må de bruke sele for der har de stolene fra ikea og de er mye romsligere ;)
 
Her trenger vi ikke bruke sele i tripp-trappen. Han er så god og rund at han ikke kommer seg utav :p
Men i bhg må de bruke sele for der har de stolene fra ikea og de er mye romsligere ;)
Haha, så deilig:) Praktisk å ha litt å gå på av flere grunner enn evt sykdom!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her trenger vi ikke bruke sele i tripp-trappen. Han er så god og rund at han ikke kommer seg utav :p
Haha! Jeg skulle til å skrive det samme om gutten vår. Har så gode lår at når han prøver å få beinet opp så blir han bare sittende fast og begynner å sutre :p
 
Back
Topp