Dere som har stellebord på soverommet til mini

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Hvordan gjør dere det angående temperatur? For vår del har vi det ca 18 grader inne på rommet hans da det er anbefalt, men det er jo litt kaldt til de små hvis de skal ligge nakne, er det ikke?
Jeg har så lyst til å ha stellebordet på rommet hans, da badet er alt for lite fra før, men usikker pga tempen...[8|]

Jeg har det - men lillemann sover ikke der enda. Dessuten er det umulig å få temperaturen ned i 18grader om dagen.. Såeh.

Men! Dette er noe jeg har lurt på selv.. Men det går jo kanskje an å varme rommet om morran så det holder seg varmt og så la det bli kaldt om kvelden og natta...[&:][8|]

Tja, men jeg synes jo det er greit å lufte om dagen[8|][8D]

Synes det er mest praktisk å ha det på badet, men det tar sånn plass...[&o] Vurderer å kjøpe nytt, som er litt smalere[8|][;)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Tja, men jeg synes jo det er greit å lufte om dagen[8|][8D]

Synes det er mest praktisk å ha det på badet, men det tar sånn plass...[&o] Vurderer å kjøpe nytt, som er litt smalere[8|][;)]

Varme for kråka da! [8D]

Jeg lurer også litt på dette!

Stellebordet tar sånn plass på badet, går jo greit det, men det er jo ikke spesielt pent, heller... Så jeg har litt lyst til å flytte det inn på rommet hans etterhvert. Han har ikke begynt å sove der enda da.

Men jeg tenker sånn at soverommet er varmt om dagen (nå iallfall), og så kan man lufte mot kvelden og de (få) bleiene man skifter på kvelden+kveldsstellet tar man uansett på badet. For der er jo badekaret og alt... Og da legger jeg bare minsten på en del tjukke håndklær på gulvet og steller ham.

Men jeg vet ikke jeg altså.

Vi har stellebordet på rommet hans. Det blir liksom ikke kaldt der nå, og i vinter når det var kaldt brukte vi vifteovn som varmet fort opp, og lufta det videre inn i huset utpå dagen. Vi har vinduet oppe, men om det er veldig kaldt har vi bare vinduet oppe på vårt rom, og da trekker det inn til hans rom om dørene står oppe. Han har aldri klagt på at det er kaldt når vi steller han...

Back
Topp