Dere som har startet å handle julegaver!

Har ikke kjøpt noen enda men har startet planleggingen. I år tror jeg det blir mye ullundertøy på barna, sengetøy på voksne, og de nærmeste aaaaaaaner jeg ikke hva skal få enda :p får se an nærmere jul hva de trenger ;)

- Kjøpte et stort legosett til jentungen på januarsalget
- Noen kaffekopper i det porselenet mamma samler på til mamma
- Øl glass til søster som hun har ønsket seg
- Smykke til min niese jeg vet hun vil elske, men aldri kjøe selv

Bare kjøpt div leker på salg på lekekassen din;)
Og vinterdress til nevøen min på salg på Reima shop

Har kjøpt en gave og det er til svigerinna mi. Kjøpt en 2xu tights.

Eller har jo kjøpt inn noen lerret og div på søstrene grene, skal la ungen få male til familien :) har bla kjøpt modeleringspasta sånn at oldefaren som er blind kan få kjenne/føle på maleriet :)

Må begynne julehandel snart da vi reiser bort i midten av desember :)

Jeg og samboern bestillte oss billetter til julekonserten til Kurt Nilsen før jul sammen som julegave i år, så får vi bare kjøpe en liten ting som vi legger under treet :) Og til familen blir det bildebøker av sønnen vår sitt første år :)

Har tatt bilder av mini hos fotograf som jeg tenker besteforeldre skal få. Ellers har jeg ikke begynt noe særlig, har en drøss med bursdager å få unnagjort først så må se på bursdagspresang er først tenker jeg

Jeg har handlet
Brettspill
Eggeglass Wiik og walsøe
Bøker
Fonduesett
Kari traa fleecejakke
Lego
Akematter
Reflex vinterjakke

Har begynt så smått i dag - handlet inn så jeg skal brodere flaskeforklær til vinflaskene til venninner :)
Ellers kun fått planlagt et par andre gaver

Begynt planlegging siden d e fødsel i slutten av september og dåp i november, og vi har en god del som må sendes...
Blir nok en del klær til tante-/onkelunger, gudbarn og mine små søsken... Ellers blir d sikkert litt lego til de ungan som e i den alderen...
Svigers og oldemor av ungan får nok bilde av begge ungan trur æ...pluss nokka annet... oldemor får nok noe sukkerfritt snop, ho har diabetes, og vi har en butikk som selg litt av d og ikke ho...
Mine foreldre får nok håndstøvsuger, så dem slepp å trekke frem den store hver gang barnbarna har spist der...

Ellers så tenke æ at æ skal få kjøpt nokka før fødselen, så æ e i gang...

Har kjøpt til min mor og søster. Kjøpte endel på salg hos blush.no. :)

Har ikke kjøpt noe ennå, men skal begynne nå I september. I år skal jeg IKKE stresse I desember :P

Har begynt å planlegge:) pleier vanligvis å være ferdig lenge før jul

Back
Topp