Dere som har større barn fra før

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
har dere noe plan for hvordan dere skal fortelle om nyheten? jeg har lyst til å gjøre noe speselt ( der har ønsket dette i maaange år) men greier ikke finne ut hva..
tenker på å kjøpe te-kopper med tekst på (støresøster, storebror (han er lillebror nå), mamma og pappa på) f.eks.. men trenger flere ideer :P barna er 10 og 12 år

Min er bare 2 år, så begrensa hvor mye jeg skal gjøre ut av det. Men det hørtes jo veldig fint ut det du hadde tenkt :joyful: Kanskje bake en kake og skrive baby på? Eller med farge etter kjønn hvis dere vil vite det på OUL:)

Min er bare 2 år, så begrensa hvor mye jeg skal gjøre ut av det. Men det hørtes jo veldig fint ut det du hadde tenkt :joyful: Kanskje bake en kake og skrive baby på? Eller med farge etter kjønn hvis dere vil vite det på OUL:)
tror ikke jeg kan vente til OUL, men skal på TUL i uke 12+5 og da får vi sikkert vite kjønnet. kanskje vi skal fortelle at jeg har baby i magen, og lage muffins med farge inni som de kan spise for å avsløre kjønnet ! :D

tror ikke jeg kan vente til OUL, men skal på TUL i uke 12+5 og da får vi sikkert vite kjønnet. kanskje vi skal fortelle at jeg har baby i magen, og lage muffins med farge inni som de kan spise for å avsløre kjønnet ! :D
Ja så gøy! Det blir kjempebra!:joyful:

Vi har ei datter på 7 år :) Hun har selv ønsket sterkt å ikke få vite om fremtidig svangerskap før hun ser det selv.
Vi mistet lillesøster i uke 21 før jul og min datter tok dette svært tungt.

Men vi drar nok ut og kjøper henne og kommende barn litt nytt fint tøy den dagen hun finner det ut :)

min blir 2 i november, så regner ikke med at hun skjønner så mye av det enda. men vi får kjøpe noen bøker og snakke om å bli storesøster etc neste vår...

Jeg driver å pusser opp et rom til eldste og skal pusse opp et til mellomste også å si storebrødre trenger nye store rom med plass til lekene sine så ikke kommende baby får tak i det:playful:
Tror ikke han på 3 vil forstå så veldig mye, men han på 6 vil nok forstå:) veldig spent på hans reaksjon

Back
Topp