Dere som har spontanabortert..

Br82

Blir kjent med forumet
Hei.. jeg lurer bare på hvordan SA deres har utartet seg. Jeg har hatt spotting til og fra i en uke.. i dag fikk jeg plutselig magesmerter, å det kom mye blod.. jeg blødde i ca 1 time også har jeg ikke blødd mere etterpå. Regner med det er en spontanabort.. men synes det er rart at blødningene ga seg så fort. Er det vanlig?? Jeg er i en kjedelig situasjon hvor barnefaren som jeg har bodd sammen med i mange år, plutselig gikk fra meg for en annen dame for litt siden. Så har ingen mulighet til å prøve igjen.. Så dette er veldig sårt. Å jeg må si at jeg håper i det lengste at det er liv
 
For min del kom det ut, sammen med en del blod, var ikkeno tvil.. og stoppa ikke å blø før neste mens(flere uker). Blødde du veldig mye?
Er flere som blør i svskp.. Hvor langt er du?

Håper det har gått bra
Klem
 
Håper det går bra med deg :Heartred Hvor langt var du på'vei? Ville oppsøkt lege evt. Kanskje u kan bli henvist til TUL.

Hadde en SA nå november, 7+1 ift TUL.. mer sannsynlig lengr på'vei. Blødde med sterke smerter flere timer (som rier) Mye blod ei uke med ubehag/ trykkende følelse nederst i mage. Så kom det ut stor levret klump dagen før legebesøk hvor legen mente det var embryo. Ubehaget opphørte så fort det kom ut og blødde medium kanskje ei uke. Jeg hadde ofte blødning før SA og følte det ikke skulle værre sånn for blødde litt med nr2 men ikke på langt nært så mye som før SA.
 
Jeg hadde en sa i uke 7 engang, men mistenker at embryoet hadde sluttet å utvikle seg litt tidligere, ca rundt slutten av uke fem en gang. Jeg blødde ikke mye, mindre enn til vanlig mens og hadde ingen smerter i det hele tatt. Ble henvist til ul for å sjekke at alt kom ut da både fastlegen og jeg syntes mengden blod og null smerter kanskje indikerte at det var igjen mye rester. Det viste seg å være igjen bittelitt, men ikke mer enn at det blødde ut ved neste vanlige mens. Jeg spotta litt brunt blod noen dager før den friske blødningen.
 
For min del kom det ut, sammen med en del blod, var ikkeno tvil.. og stoppa ikke å blø før neste mens(flere uker). Blødde du veldig mye?
Er flere som blør i svskp.. Hvor langt er du?

Håper det har gått bra
Klem
Jeg var 6+3... Var litt som første blødning i en vanlig mens, med menssmerter i magen.. men så stoppa det bare. Men menssmertene i magen er der fortsatt nå neste dag. Jeg var å tok hcg prøve før det skjedde i går pga spotting. Så skal uansett inn å ta ny på mandag.. så får jo svar neste uke..
 
Jeg var 6+3... Var litt som første blødning i en vanlig mens, med menssmerter i magen.. men så stoppa det bare. Men menssmertene i magen er der fortsatt nå neste dag. Jeg var å tok hcg prøve før det skjedde i går pga spotting. Så skal uansett inn å ta ny på mandag.. så får jo svar neste uke..
Ja... Lykke til
 
Lykke til ❤️❤️

Hos meg skjedde det før jeg hadde fått testet (uke 6, oppdaget pga blødningen). Utartet seg som en skikkelig kraftig og lengre menstruasjon.
 
Har sett ting.. morkake
 
Hos meg var det ingen tvil da jeg hadde SA i uke 6-7 (tror jeg. Husker ikke helt hvor langt jeg var på vei). Sterke smerter og mye blod i flere dager. Også en del klumper med blod.
Det startet med svak blødning noen dager i forveien.

Håper det går bra med deg. Kjipt om du må gå gjennom det alene <3
 
Vanskelig å si hva dette kan være,kan være uskyldig eller en abort...
Men min SA blødde jeg himla mye med engang, var som å stikke hull på en pose.. det bare rant!
Men derimot med min MA, spottet jeg i ukesvis.. bare litt sånn brunrødt på papiret ved toalettbesøk.. før det kom en større blødning. Ga seg fort, og var tilbake til spotting igjen,

Krysser fingrene for deg! <3
 
Blødde ikke mye og ingen smerter men var sa for det om... et par dager så var det ikke mer...
 
Jeg begynte å spotte ørlite brunt 6+4. Det var sånn at det så vidt var noe i trusa og litt på papiret. Det holdt på til 7+0, da var jeg på do og fikk en del friskt blod på papiret. I løpet av noen få timer tok blødningene seg opp og jeg fikk kraftige kramper. Det kom masse blod og klumper og jeg måtte ta Paralgin forte for smertene i 3 dager. Jeg blødde i ca 2 uker.

Håper det går fint med deg:Heartred
 
Jeg var 6+3... Var litt som første blødning i en vanlig mens, med menssmerter i magen.. men så stoppa det bare. Men menssmertene i magen er der fortsatt nå neste dag. Jeg var å tok hcg prøve før det skjedde i går pga spotting. Så skal uansett inn å ta ny på mandag.. så får jo svar neste uke..

Uff. Håper det går bra:Heartred Masse lykke til! Spent på resultatet i dag.
 
For meg var det spotting og økende mengde blod. Levret blodklump med blodårer...

Håper det går bra med deg:Heartred
 
En liten oppdatering... jeg tok som sakt hcg prøve på torsdag. (Samme dag som blødning og magesmertene kom) Den var på 93000.. nå har jeg fått svar på testen fra i går.. den var på 135000.. Så det er stigning. Å det er håp :happy: Dama på legekontoret sa at stigningen var innenfor normalen. Men klarer ikke å slå meg helt til ro med det. Så blir å bruke penger på privat ultralyd for å være sikker.
 
Så godt å høre at det stiger!! :happy: Da satser vi på at det bare var en uskyldig blødning som mange har iløpetav svangerskapet.
Har du spurt fastlegen om henvisning til tul?
Om du ikke får det ville jeg også betalt selv. Bare for å kunne senke skuldrene helt:Heartred
 
Back
Topp