Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar ikke noe tester nei.
Men første gang jeg hadde den hadde jeg fantomspark og var sikker på jeg hadde baby i magen. Så da fikk jeg ul Fikk se at alt var som det skulle og innså at hodet tulla fryktelig.
Hadde spiralen i 4 år uten mensen da.
Har nå hatt den i snart 5 år uten mensen. Men etter den ene hendelsen har jeg ikke testa en eneste gang. Har stolt på den etter det gitt
Er vel kanskje ikke så ofte man blir gravid på spiral. Selvfølgelig ingen regel uten unntak, men er vel ikke like vanlig som med pilla feksHar ikke mensen m spiral jeg. I slutten av 4 års perioden fikk jeg skikkelig graviditetssymtomer. Ømme nippels, kvalme, mensmurringer og fantomspark. Tok tester men de va alltid negative
Ser for meg at jeg også blir sånn er alltids litt spennende daHar ikke mensen med spiral og hatt den i snart 3 år. Men jeg er alltid mistenksom på graviditet og har tatt noen tester i løpet av de siste årene, alltid negativ så klart
Med første spiralen gjorde jeg det, men med denne har jeg ikke gjort det.. Og som ikke får mensen. Tar dere graviditetstest i ny og ne? Eller tar dere det som en selvfølge at den er sikker? Noen her som har blitt gravide på spiral?
Er det noe spesielt som gjør at du ikke gjør det nå? Eller at du gjorde meg forrige, for den saks skyld?Med første spiralen gjorde jeg det, men med denne har jeg ikke gjort det
Jeg bare hadde mer følelsen av å være gravid første gangen Klarte ikke helt å skille ut hva som var spiral, mentalt og en evt. graviditetEr det noe spesielt som gjør at du ikke gjør det nå? Eller at du gjorde meg forrige, for den saks skyld?
Skjønner tror ikke det er noe her heller, for er liksom ikke symptomer som kvalme og vonde pupper typ, men litt andre tingJeg bare hadde mer følelsen av å være gravid første gangen Klarte ikke helt å skille ut hva som var spiral, mentalt og en evt. graviditet
Godt å høre det ikke bare er megHar ikke mensen med spiral og hatt den i snart 3 år. Men jeg er alltid mistenksom på graviditet og har tatt noen tester i løpet av de siste årene, alltid negativ så klart
Tar ikke noe tester da nei. Tror kvalmen tar meg da gitt... men skal ikke si det høyt , da mamma ble gravid med spiral. Fant det ut da hun skulle bytte , da var hun 21 uker på vei ...
Nei , hun har kun brukt hormon. Man blør så helsikes med kobberspiral .Men hun hadde kanskje kobberspiral?
Jeg har en bror som er spiralbarn, men kobberspiralen er ikke like sikker som hormonspiralen.
Nei , hun har kun brukt hormon. Man blør så helsikes med kobberspiral .