Dere som har speilreflekskamera

*FruM*

Elsker forumet
Hvilken kameraveske har du?
Jeg sliter med å finne en god en.

Vi har canon 7d - og jeg vil ha en stor veske som har plass til ekstra objektiv, lader osv.

Dytter, har bare veske til kamera, og en liten en til ekstra linsa..  [&:]

Man får kjøpt ryggsekk, men det ser liksom så voldsomt ut [8D]

jeg har bare en enkel kamera veske med plass til kamera, et ekstra objektiv og ekstern blitz + lommer hvor jeg kan legge lokk, lader, minnebrikker, rensesett..

mannen har litt mer å velge i (jeg skal heldigvis få arve veska hans).. han har national geograpich tursekk med egen del for kamerautstyr. plass til kamera, fire objektiver + småting..
kjøpte seg 7d i sommer han også, og da måtte han ha ny sekk (ikke plass i de han hadde lenger). kjøpte en sekk hvor han fikk plass til kamera (evnt to kameraer), fem objektiver, ekstern blitz og det andre stæsjet. veldig fornøyd han tror jeg.
kjøpte hos Haugen foto i Skien..

Takk for svar!

Trur liksom ryggsekk blir litt voldsomt igjen!
Men en litt stor bag med flere lommer hadde ikke vært feil!

Hææedussan: Vet du hva veksa di heter? Eventuelt om du finner et bilde?

ORIGINAL: *FruM*

Takk for svar!

Trur liksom ryggsekk blir litt voldsomt igjen!
Men en litt stor bag med flere lommer hadde ikke vært feil!

Hææedussan: Vet du hva veksa di heter? Eventuelt om du finner et bilde?

jeg har faktisk ei Nikon veske (helt feil merke vettu, skulle hatt Canon). Kjøpte den på Elprice, men det er jo nedlagt.. er jo ok plass i den, men den knirker så jeg blir tussete i av å gå med den.

sjekk på elitefoto på Brotorvet, der har de stort utvalg. evnt. Haugen foto eller lefdal..

Takk for tips! [:)]

Tenker jeg må en tur til Elkjøp eller Expert!
Elitefoto hadde noen men de var ganske dyre! [:-]

sjekk fotovideo.no [:)]

Jeg har en nikonveske [:)]

Jeg har en liuten canon veske til mitt canon d550.
Den er det plass til kamera i midten.. så er det 2 små rom på hver side..(flyttbare) der jeg har min andre objektiv på ene siden.. og lader og kabler på andre siden.
i tillegg er det lomme under lokket der jeg har ekstra minnekort.
Utenpå er det også en liten lomme.. kjekt til å putte nøkkelen i om jeg bare skal på tur med kamera ;)

Søsteren min har samme veska men i mye større format..den er bygget opp på samme måte men alle rommene er litt større... og det er større rom på utsiden...

Jeg syntes hennes er litt vel stor, men ser nå at man fort trenger litt plass.. så den er kanskje ikke så dum alikevell :) Veldig fornøyd med vesketypen iallefall :)

Bilder viser min til høyre og søstra min sin til venstre

http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=3942498

jeg har ei slik ei.. ganske grei i grunnen.. er og 2 "delere" oppi der som du kan flytte som du vil å ta ut. så jeg har plass til det store, lille og evt video kameraet...

Back
Topp