Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi solgte for 4.020.000,- og total meglerkostnad var på ca. 130.000,- kr. Anbefaler deg å velge en megler med provisjon, da har megleren en motivasjon for å presse opp prisen. En megler med fastpris er kun interessert i å kvitte seg med boligen og låse salget. Vi valgte en forholdsvis dyr megler, men det betalte seg mange ganger, da han fikk solgt huset for 1,2 mill mer enn vi kjøpte det for i 2009.Lykke-Li skrev:
Dollface skrev:
Vi solgte for 4.020.000,- og total meglerkostnad var på ca. 130.000,- kr. Anbefaler deg å velge en megler med provisjon, da har megleren en motivasjon for å presse opp prisen. En megler med fastpris er kun interessert i å kvitte seg med boligen og låse salget. Vi valgte en forholdsvis dyr megler, men det betalte seg mange ganger, da han fikk solgt huset for 1,2 mill mer enn vi kjøpte det for i 2009.Lykke-Li skrev:
Det kommer veldig an på.. ;) Jeg valgte megler ut fra magefølelse og kjemi - altså den megleren som virket mest "keen" på å selge leiligheten vår...
Han var super, presset på i budrunden - og vi solgte 200.000 over takst - mindre enn 48 timer etter første visning.
Dette var i 2009 da boligmarkedet var treeeeeeeeeeeegt.
Dollface skrev:
Det kommer veldig an på.. ;) Jeg valgte megler ut fra magefølelse og kjemi - altså den megleren som virket mest "keen" på å selge leiligheten vår...
Han var super, presset på i budrunden - og vi solgte 200.000 over takst - mindre enn 48 timer etter første visning.
Ida82 skrev:
Dollface skrev:
Hvem brukte dere Dollface?
Ida82 skrev:
Dollface skrev:
Vi har hatt dnb (Hans Petter Schøtt), plussmegler (lasse marcusen) og abcenter (Monika M. Thortveit). Har di mor brukt noen av de en gang? Av disse så kom abcenter billigst ut.Ida82 skrev:
skal sende ho en melding og spørre :)
Tusen takk :))
hun likte ikke lasse, men det kunne hende han var flink..Dollface skrev:
husket ikke helt monika, lurte på om hun var lyshåra....
Ja vi også må vel ut med rundt 2% i meglerprov. Herregud syns det er dyrt jeg. Den totale summen det havner på. Hvis vi får 3 mill så skal megler ha en plass mellom 110 000 og 120 000 kr!!!!Ida82 skrev:
Peppa gris skrev:
Ja vi også må vel ut med rundt 2% i meglerprov. Herregud syns det er dyrt jeg. Den totale summen det havner på. Hvis vi får 3 mill så skal megler ha en plass mellom 110 000 og 120 000 kr!!!!Ida82 skrev:
Nå går ikke alt dette direkte i meglers lomme.
De skal betale for fotograf. Takstmann. Prospekter.tinglysning av papirer, forsikring, annonsering i avis etc...
Pluss den tiden de bruker på det.
Megler er tilgjengelig på telefon, de må stille på visning. Jobbe med prospektet.
Ja det er mye penger, men jeg er sikker på de jobber en god del også.