Dere som har små barn ...

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Dere som har barn som er små (Korte) hvilken str går dere for i vinterdressen? Og hvilken vinterdress velger du?
Snuppa har fått ny reima dress i str 86, men den er så stor til henne [:-] så lurer på om jeg skal selge den å kjøpe str 80 ?

Hva hadde dere gjort? er jo ikke deilig å gå rundt med en for stress ?!

min gutt er nå lang, men naboen har ei lita tulle (februar 09) og hun har vinter dress 74 i år, hun er et hode kortere en frøet som har vinterdress 98 år...

Jeg har kjøpt reimajakke til w og burde kjøpt 80, men siden han vokser veldig for tiden kjøpte jeg 86 men den er stoooor[:)]

Lurer på om jeg skal selge den dressen jeg har å kjøpe str 80 til henne! Hun drunker jo stakkars i dressen [:-]

Jeg har en lang gutt,men sist vinter hadde han Reima dress i str 80 (brukte str 86-92 i andre klær samtidig.) Er jo ikke bra hvis de drukner i dressen. Blir vanskelig å bevege seg med for stor dress og snø i tillegg.

Skal legge den ut til salg å sjekke om det er noen som er intr [:D]

men blir ikke 80 kort i beina??..ser molly passer forsatt 80 men dressen blir jo i korteste laget når hun bøyer seg liksom litt stramm i stumpen og kortere på leggen,regner med str 92 passer begge ..hadde venta litt med å selge dressen til det blir mer vinter

Vet ikke om 80 blir kort? har ikke prøvd den [8D]
men prøvde 86 på henne istad og hun drunket jo nesten [:-]

jeg ville prøvd på 80 først for å se om den passer før du selger den.. jeg kjøpte en regndress i str 92 til emma og trodde den skulle holde meeer enn nok, men den holder ikke lenge merket jeg etter hun hadde brukt den litt.. [;)]

Det varierer jo veldig fra merke til merke, hvor store størrelsene er. Så du må jo nesten bare prøve dressene før du kjøper dem.
Snuppa her har friends dressen i 86, og den er bittelitt stor men hun kan absolutt bruke den. Har også en Nameit dress i 92, og den er sikkert passe til neste vinter tenker jeg..

signe har troll i 92 og den passer, litt stor, men så er hun ganske lang egentlig.
prøv 80i butikken og hvis den passer bedre, så selg den andre [:)]

Melia er jo ikke akkurat noen lettvekter, men jeg svarer allikevel :-)
Hun kan fortsatt bruke dressen fra ifjor - en Leketøy Hearts dress i str 1 år.
Den nye dressen i str 2 år er romslig og holder lenge her.

Jeg er enig med Knottet. Prøv str 80 før du selger den og finn ut om det er passe. Du får nok alltids solgt dressen på Finn :-)

Back
Topp