Dere som har sluttet å røyke !

da jeg slutta å røyke for et år siden hadde jeg veldig vondt i hode. å sur på alle som røyker.hihi men nå har jeg jo problemer med å slutte på snus! har uro i kroppen.

blææ! vanskelig.. :( føler meg jo ikke gravid i det hele, jeg fant ut jeg var gravid tirsdagskveld, hadde ingen røyk på onsdag, men sprakk på torsdag og tok en røyk med en kollega!! idag har jeg vært flink derimodt.. men jeg sliter syykt.. :/ prøver å tenke på at der en liten baby i magen, og vil jo at den skal ha det bra :)

Uansett masse lykke til, vi skal klare det alle sammen! det må vi :D

Her var det vanskelig med en gang, da tok jeg meg en røyk om dagen, men nå har jeg kuttet helt! Har tygget masse tyggis, og pusset tenner ! Nå de siste dagene har jeg vært så kvalm, så da har det vært enkelt!

Har røyket siden jeg var 14 år, altså i 15 år og ingen kunne ta fra meg røyken!
Men da jeg fikk positiv test om morgenen (før morgenrøyken :() kuttet jeg på dagen! :wav
Har tygget litt Nicotinelle tyggi (2mg) men har på det meste hatt 6 og på det minste ingen. Merket det helst på humørsvingningene jeg så da tok jeg meg en tyggi når det var som verst. :) I morgen er jeg 3 uker fri uten røyk!!!
Det som helst har fått meg gjennom dette er samvittigheten min :P Og faktisk tanken på at jeg kan begynne etter amming (huff).
Målet mitt er iallefall å IKKE bli slik som det virker som alle andre som har sluttet blir: Bedrevitere :P Har fått høre så mye opp gjennom årene fra folk som har sluttet at det var så enkelt og at de ikke forstår hvordan jeg fremdeles gadd å røyke! :violent006
Tror ingen noengang har fått meg til å få så lyst på røyk som dem!

Er det "lov" å tygge nikotintyggi? Og hjelper det?

Har røyket siden jeg var 14 år, altså i 15 år og ingen kunne ta fra meg røyken!
Men da jeg fikk positiv test om morgenen (før morgenrøyken :() kuttet jeg på dagen! :wav
Har tygget litt Nicotinelle tyggi (2mg) men har på det meste hatt 6 og på det minste ingen. Merket det helst på humørsvingningene jeg så da tok jeg meg en tyggi når det var som verst. :) I morgen er jeg 3 uker fri uten røyk!!!
Det som helst har fått meg gjennom dette er samvittigheten min :p Og faktisk tanken på at jeg kan begynne etter amming (huff).
Målet mitt er iallefall å IKKE bli slik som det virker som alle andre som har sluttet blir: Bedrevitere :p Har fått høre så mye opp gjennom årene fra folk som har sluttet at det var så enkelt og at de ikke forstår hvordan jeg fremdeles gadd å røyke! :violent006
Tror ingen noengang har fått meg til å få så lyst på røyk som dem!

så flink du er :)

hvordan greide dere det? hva fikk dere igjenom de første dagene?

Her går det med en god dose stahet og en god dose redsel for å miste.
Jeg tenker noen ganger at en røyk er jo pitteliten i forholt til heeeele min kropp, men hva med spiren da? røyken er jo fleeeeeeere ganger større enn den og hvilken innvirkning vil ikke den røyken da ha på spiren når jeg vet hva den gjør med meg??? hmmmm.... tankevekker? :P hehe

(men ja, absolutt ikke lett)

Men dyktige er dere alle sammen sålenge dere prøver å slutte:-) eller idet minste trapper ned:-) stolt av dere jenter<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg har planer om å spille Sims i hele helgen. Sist gang jeg var hekta på det glemte jeg tid og sted, så håper at det kan distrahere meg litt. Tror det blir verre å holde seg når jeg er på jobb, men skal ta meg noen lurepauser for å gå en kort tur og få litt frisk luft (ikke røyk, bare ekte frisk luft)

Back
Topp