Dere som har slutta å røyke..

ORIGINAL: AnineT

Gjorde det etterhvert ja, men det var pga at jeg var gravid[8D]
Gikk vel heller ned litt først. Tror ingen av delene hadde med røykeslutt å gjøre.

Gikk vel heller ned litt først. Tror ingen av delene hadde med røykeslutt å gjøre.

Hehehe, det kan vel ha en sammenheng ja!![8D]

ORIGINAL: Tinkers :P

jeg gikk ikke opp i vekt, takk å pris[:D]

ORIGINAL: dokka89

hehe jah, men på grunn av graviditeten [:D]

Her og.....

Huff... Er tydeligvis mange som har blitt gravide av å slutte å røyke, usikker på om jeg tør å stumpe den likevel!!![8D][8D][8D][8D]

du bør jo tenke mest på ungen.. å slutte å røyke.
æ e nu ik gåd opp no meir enn vanlig når man e gravid.

hehehehehehe, gikk ikke opp noe spes jeg asså, men det kan være greit å være bevisst på at man kansje vil kompensere for manglende røyking med småspising og slikt da, sånn at man prøver å unngå det[:)]

jeg gikk opp 27 kilo [:D] - ble nemlig gravid 6 uker etter at jeg sluttet... [;)]

ORIGINAL: TeeLa_86

du bør jo tenke mest på ungen.. å slutte å røyke.
æ e nu ik gåd opp no meir enn vanlig når man e gravid.

Er ikke gravid nå altså, om det var det du tenkte!:) Har allerede gått et døgn uten å røyke, og er sikker på at dette skal gå helt fint.. Er ikke røyksugen og slikt.. Har bare en veninne som gikk opp 8 kg da hun slutta me nikotin, så ble litt skremt.. Så lurer litt på hva jeg kan ha i vente..[8D]

Hmmm...aner ikke hvor mye egenvekt som skyldes røykinga siden jeg slutta pga graviditeten [8D]
- So we'll never know [8D][8D][8D] hehehehe....

ORIGINAL: ROFLMAO!

hehehehehehe, gikk ikke opp noe spes jeg asså, men det kan være greit å være bevisst på at man kansje vil kompensere for manglende røyking med småspising og slikt da, sånn at man prøver å unngå det[:)]

Ja er midt oppi en aldri så liten slankekur, så har kutta ut småspising i ukene. Håper det holder seg!:) Men litt av årsaken til at jeg slutter er økonomien også.. Har jeg ikke råd til røyk har jeg ikke råd til snop heller![8D] Men nikotin øker jo forbrenninga til en viss grad, skal visst ha litt med det å gjøre. Men herlighet, heller noen kg ekstra enn lungekreft og faenskap.. Men hadde likavel vært greit å slippe unna, og kjekt å høre andres erfaringer![:)]

ORIGINAL: Elin_

jeg slutta å røyke med en gang jeg fant ut at jeg ble gravid.. har ikke tatt en røyk siden[:D]

Så flink du er!!![:D] Jeg også slutta da jeg var gravid, men var jo så smart at jeg begynte igjen..[:'(]

Samme her.

samme her[:)]

nei det gjorde jeg ikke..

Første gang jeg sluttet gikk jeg opp 10 kg.[&:]
Siste gang jeg sluttet (har fremdeles sluttet) gikk jeg ikke opp noen ting[:D]

Har ikke gått opp i vekt jeg, noen av gangene[8D]

Første gangen jeg sluttet å røyke, gikk jeg over til vann, frukt og fishermans friends hver gang røyksuget meldte seg. Trente ikke.
Andre gangen jeg sluttet å røyke, gikk jeg også over til vann og frukt men droppa fishermans'a. Gikk daglige turer, men ikke mer trening.
Tredje gangen jeg sluttet, var nå da jeg fant ut at jeg var gravid igjen - 6uker på vei. Da var det ostepopp og saltsild som gjaldt. Gikk ned i vekt, la ikke på meg før jeg hadde passert 24 uker. [:)]

Back
Topp