Agnete
Forumet er livet
Jeg har to ganger hatt fødselsdepresjon, og har 3 barn på litt over 6 år. Nå begynner barna mine å bli store minste er 4 år, jeg har plutselig blitt «gammel» og jeg ser på de siste ti årene av mitt liv som i en tåke, jeg har bare eksistert føler jeg, føler jeg har mistet mange år av livet mitt i den tiden det skal være det beste. Først nå orker jeg å gjøre noe med huset vårt som vi bygde for snart ti år siden, avslutte de proskjktene vi begynte med da, først nå orker jeg å gjøre noe annet enn å sove, og først nå er det morsomt å finne på noe samme familien min. Blir litt trist av den tanken at jeg ikke føler det slik, men jeg har vært syk så er vel derfor. Skulle ønske sånt ble tatt tak i da for jeg så ikke dette før det hadde gått flere år.
Dere som har slitt med fødselsdepresjoner osv etter fødsel, hvordan føles det å se tilbake til den tiden? Føler du at du levde likevel?
Dere som har slitt med fødselsdepresjoner osv etter fødsel, hvordan føles det å se tilbake til den tiden? Føler du at du levde likevel?