Dere som har skrudd IKEA kjøkken selv

Det ligger vel bygge innstrukser i eskene? Men kanskje ikke det lureste å montere et kjøkken selv hvis man ikke vet hvordan man bygger sammen modulene :s

IKEA-kjøkken er veldig lett å montere. Du skrur sammen skrogene etter anvisningen som følger med. Du trenger ikke nr på de, de er like alle sammen. Med mindre du har valgt forskjellige bredder da, selvsagt. ;) Når du er ferdig med å skru sammen skrogene, begynner du med veggmonteringen og ser på hvilken bredde som skal hvor. Det er lett å se. Deretter hengsler du opp alle skapdørene, slik at de går riktig vei ift hva som er praktisk for deg. Lykke til!

Pijah skrev:
IKEA-kjøkken er veldig lett å montere. Du skrur sammen skrogene etter anvisningen som følger med. Du trenger ikke nr på de, de er like alle sammen. Med mindre du har valgt forskjellige bredder da, selvsagt. ;) Når du er ferdig med å skru sammen skrogene, begynner du med veggmonteringen og ser på hvilken bredde som skal hvor. Det er lett å se. Deretter hengsler du opp alle skapdørene, slik at de går riktig vei ift hva som er praktisk for deg. Lykke til!

Sign. Vi har bygd 4 ikea-kjøkken, og det er veldig enkelt. Det står jo størrelse / bredde på pakkene, og den ser du jo uansett når du har skrudd sammen. Lykke til!

.

Specialized skrev:
Jeg klarer selvsagt fint å skru sammen modulene. vi har forskjellig bredde og nesten 20 underskap så jeg tenkte kanskje de skulle vært merket fra 1-20 i forhold til tegninga vår. Da får jeg bare se på tegninga og lete meg frem i pakkehaugen og begynne fra en kant :-)

De er nok ikke merket i forhold til tegningen deres nei, de er plukket fra en plukkliste og bare sendt av gårde :-)

Sorter de og lag ditt eget system før du setter i gang! Å skru sammen ikeakjøkken er GØY! Det synes i allefall jeg!

Det blir bare himla mye papp.... :-P

Back
Topp