Dere som har skrevet bachelor

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Hvor lang tid brukte dere i timer?? Sånn ca.. Dere som skrev alene..Skal levere 16 mai og begynner å bli stressa har kun 10 sider og vi.skal ha max 25..

tjah.. vi hadde vel 6 uker til rådighet tror jeg?
Jeg brukte kanskje en og en halv med intensiv jobbing. Fikk en B. Hadde litteraturstudie.

Antall sider hadde ingen betydning. Vi hadde 10.000 ord +/- 10%.

Vi hadde 10 uker til rådighet, og det trengte jeg. Satt med oppgaven gjennomsnittlig 6-7 timer hver dag, mandag til fredag. Vi hadde også antall ord, ikke sider. Jeg skrev artikkelstudie, hvilket er utrolig tidkrevende mtp artikkelsøk og gjennomlesing av flere hundre artikler før man finner de rette. Fikk en A :)

Jeg brukte ikke så lang tid på den. I underkant av 2 uker, og fikk en god karakter 
Ikke la deg stresse av antall sider, bare fortsett å jobbe effektivt. Plutselig har du fått til 25 sider :)

Hvor mange studiepoeng er deres bachelor på? Siden dere har så kort tid mener jeg.

Jeg skal skrive bachelor neste år, og vi begynner i januar og har levering i mai. Bacheloren er på 15 studiepoeng, og vi har tre fag i tillegg til bacheloren i løpet av semesteret. 

Jeg brukte laaang tid, men hadde sønnen min hjemme (han ble 1 år den våren), så fikk jo bare jobbe når han sov på dagen og om kvelden (les: natten). Jobbet vel fra januar til mai..

Skrev ca 10.000 ord. 30 studipoeng. Skrev om personlasamarbeid. Fikk C.

*Becca* skrev:
Hvor mange studiepoeng er deres bachelor på? Siden dere har så kort tid mener jeg.

Jeg skal skrive bachelor neste år, og vi begynner i januar og har levering i mai. Bacheloren er på 15 studiepoeng, og vi har tre fag i tillegg til bacheloren i løpet av semesteret. 

20 studiepoeng. Vi hadde ingen andre fag ved siden av når vi jobbet med oppgaven. Vi hadde 6 uker til fordypning i oppgavearbeidet, men vi startet med forberedelsene i januar det semesteret, med noe obligatorisk innlevering i fht denne. I tillegg hadde vi en oppgave underveis i sykehuspraksis som også var knyttet opp mot bacheloroppgaven.

30 studiepoeng. Skrev vel kanskje effektivt i et par uker hvis jeg slår alt sammen. Skrev alene og fikk A.

Jeg jobbet ganske intensivt med den i 2 uker, mener jeg å huske. Fikk A.
Har en tendens til å vente aaaalt for lenge.. 
Lykke til :) 

Vi har hatt 4 mnd på å skrive.. Ingen undervisning innimellom og oppgaven skulle være på rundt 50 sider. Vi er 3 stk og skal levere nå 2.mai. Har hatt god tid og ikke stressa på noe sett og vis..:P

du det husker jeg ikke. skrev jo litt nå og da i flere uker, og brukte første delen på å skaffe informasjon og kilder jeg brukte.

regn ut hvor mye du må minimum skrive pr dag så du er sikker på at du kommer i mål.
det viktigste er hvor bra oppgaven er, ikke hvor lang den er.

Brukte en uke eller to. Men da var alt det praktiske osv som vi skulle gjøre og prøve ut, ferdig så det var egentlig bare å skrive det vi hadde gjort + teori og konklusjon ++ :-)

Aner ikke hvor mange timer jeg brukte, men startet ca 4 uker før fristen. Leverte inn ca 25 sider totalt. Fikk C

Talte ikke timer jeg brukte.

Oppgaven jeg skrev, skulle være relatert til en fordypningspraksis jeg hadde. Begynte allerede under praktisen med å samle bakgrunnsstoff, velge tema for oppgaven, konkretisere problemstillingen min, osv.

Fordypningspraksien var ferdig til påske det året og jeg hadde fram til ca 14 mai å levere.

Lizz83 skrev:
Brukte en uke eller to. Men da var alt det praktiske osv som vi skulle gjøre og prøve ut, ferdig så det var egentlig bare å skrive det vi hadde gjort + teori og konklusjon ++ :-)

. Samme opplegg som oss.. førskolelærer???

brukte vell intensivt 2 uker, men noe forarbeid.

Vi hadde i utgangspunktet et par måneder på oss, men jeg er skikkelig skippertaksmenneske, så jeg brukte vel ca 2 uker på min. Fikk B.

Back
Topp