Dere som har skaffet sprinkelseng..

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
hva har dere for seng?:) Gjerne bilde også=)

Vi har en gammel seng som er heelt ok, meeeen jeg önsker meg ny. Kunne tenkt meg en brio cot two eller three, men de er dyre og finner ingen brukt til en rimelig pris.

I hvertfall en seng hvor man kan senke den ene siden, fordi jeg sliter med ryggen, og det hadde gjort inn og utlöft lettere. Om noen vet om andre merker som har en sånn funksjon, please let me know=)

Ikea sniglar, skal få hjelp av pappa til å modifisere den slik at den kan være uten den ene langenden. Da blir den på en måte en forlengelse av vår egen seng :)

Vi har også Hensvik fra IKEA. På den kan ikke siden tas av, men på mange av de andre IKEA-sprinkelsengene kan den det :)

Vi har Gulliver fra Ikea. Her kan dem ene langsiden skrus av, og det vil vi dra nytte av nå mens småen er bitteliten og ligger i ro. Da vil senga stå helt inntil vår som en slags bedside-crib, og så når han blir mer aktiv, vil vi sette på langsiden, og ha den på til han skal klare å komme seg ut av senga selv :)

Gammel og god sak fra mannens besteforeldre sin kjeller - pusset og malt til førstemann, nå klar for nr. 3:) Siden på senga kan bare heises ned ved å dra i et par klaffer - kjempepraktisk:) Skal ha den helt inntil senga vår.14137853170121313178912.jpg

Back
Topp