dere som har simovogn

Babyx7

Forumet er livet
Ha kjøpt ny vogn, og lurer på en ting. Skal til og vaske den. Skal jeg bare vaske den med varmt vann, eller kan jeg ha jif i vannet slik at den blir skikkelig ren?

Jeg har bare vasket den med fuktig klut jeg,uten noe såpe.
Men nå har jeg sånn nylon-stoff jeg da på vogna mi,så den er veldig lett å vaske...

ORIGINAL: dÅllface©

kommer jo an på hva du skal vaske det da..
skal du vaske understellet anbefaler jeg bare litt zalo... det tar evt møkk..bare husk å smøre etterpå..
trekket og sånn vaskes i maskin.. står vaskeanvisning i trekket et eller annet sted..

hva med kalesja da? Kan jo ikke hive den i maskinen?

Grattis med ny vogn, forresten[:)]
Jeg fikk ikke svart på siste pm'en din da det har värt fullt opp denne uka med jobb og omgangssjuka[:'(]
jeg har kun vasket over vogna med en fuktig klut med litt Zalo på. Funket fint, det[:)]

ORIGINAL: ~Sol~

Grattis med ny vogn, forresten[:)]
Jeg fikk ikke svart på siste pm'en din da det har värt fullt opp denne uka med jobb og omgangssjuka[:'(]
jeg har kun vasket over vogna med en fuktig klut med litt Zalo på. Funket fint, det[:)]

lurte på om du ikke hadde fått pm jeg sendte deg [:)]

Da får jeg prøve med litt zalo på en klut [;)]

ORIGINAL: Mamman til Freja

Stå i bruksanvisningen at man skal vaske stoffet med Nylonvask, dette for å ikke ødelegge impregneringen.

Vet ikke om du har ny eller brukt vogn da....

har kjøpt den brukt.

Har vaska vogna nå. Gikk bare over vogna med en våt klut med litt zalo på. Og tok ut det trekket som skal være oppi baggen, og har vaska det i en balje med zalo. Så nå henger trekket og myggnettet nyvaska til tørk i dusjen [:D]

Back
Topp