~~11.01.2013~~
Glad i forumet
HVor tok dere? og er dere fornøyd? har dere noen å anbefale i bergen?
hvor vondt gjør det?
ble litt mange spørsmål gitt.
hvor vondt gjør det?
ble litt mange spørsmål gitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CogJ
bestevenninnen min tok nettopp.. oppe med haukeland tror jeg det var.. hun var veeldig fornøyd.. hadde vondt 2 dager, men fikk paralgin forte, så det gikk bra..
ellers har de jo en klinikk vedside av lagunen.. inne på volfat, men heter fana medisinske senter tror jeg det var.. der tok mamma ansiktoperasjon, og de er veldig seriøse.. tar silikon der også..
venninnen min betalte 28 000..
ORIGINAL: Tess@
Jeg tok for 4 år siden på klinikk Bunæs i Sandvika.. Betalte 27.000,- og er veldig fornøyd[:)] La de også under muskelen,så ammingen gikk veldig fint[;)] Vondt er det jo,men får smertestillende,så da gikk det greit..[:D] Nå skal det også sier at mine også vokste en del etter jeg fikk VA,og dersom de blir større denne gangen også,og ikke går ned igjen etter endt amming,så kommer jeg til å få tatt mine ut igjen...
Lykke til[:)]
ORIGINAL: *Sommerbabyer*
jeg tok for mange år siden. man får smertestillende etterpå,så det går greit. tok det på drammen private sykehus & betalte 25000 for 7 år siden.
la det under muskelen så amming går helt fint [:)]
ORIGINAL: *Mama*
Jeg skal ta 19mars hos Dr.Bugge ved Fana medisinske. Har blitt annbefalt han av flere. Jeg skal ta under muskelen, 365g runde høyprofil.