Dere som har silikon

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
HVor tok dere? og er dere fornøyd? har dere noen å anbefale i bergen?
hvor vondt gjør det?
ble litt mange spørsmål gitt.

ORIGINAL: CogJ

bestevenninnen min tok nettopp.. oppe med haukeland tror jeg det var.. hun var veeldig fornøyd.. hadde vondt 2 dager, men fikk paralgin forte, så det gikk bra..

ellers har de jo en klinikk vedside av lagunen.. inne på volfat, men heter fana medisinske senter tror jeg det var.. der tok mamma ansiktoperasjon, og de er veldig seriøse.. tar silikon der også..

venninnen min betalte 28 000..

takk for svar. vet du om hun tok over eller under muskelen?

ORIGINAL: Tess@

Jeg tok for 4 år siden på klinikk Bunæs i Sandvika.. Betalte 27.000,- og er veldig fornøyd[:)]  La de også under muskelen,så ammingen gikk veldig fint[;)]  Vondt er det jo,men får smertestillende,så da gikk det greit..[:D]  Nå skal det også sier at mine også vokste en del etter jeg fikk VA,og dersom de blir større denne gangen også,og ikke går ned igjen etter endt amming,så kommer jeg til å få tatt mine ut igjen...

Lykke til[:)]

takk for svar. men gjør det ikke vondere å legge de under? kan smertene minne om melkeskreng? menser å ha lest det en plass. jeg får se om jeg tørr[:D] og om jeg får bruke penger på det

hva er forskjellen på over og under muskelen??[8|]

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

jeg tok for mange år siden. man får smertestillende etterpå,så det går greit. tok det på drammen private sykehus & betalte 25000 for 7 år siden.
la det under muskelen så amming går helt fint [:)]

Åssen er puppene etter man har amma med silikon?? Trodde det ødela hele 'fasongen' jeg[8D]

Jeg tok i september i fjord.
Tok på Haugesund Privatsykehus.
Vondt...!!??
Tja, men det spørs om du får lagt silikonen under eller over muskelen.
Det er noe legen avgjør etter hvor tynn du er. Er du relativt tynn, legger de den som oftest under.
Det er den plassen det er verst. Jeg fikk lagt under muskelen og hadde vell vondt i en ukes tid.
Over muskelen tar det bare en 2-3 dager.
Du trenger en del hjelp de første dagene med dusjing og bæring av ting.
Armene skal ikke lettes ut fra kroppen på 1 uke.

Å ja, jeg angrer ikke ett sekund på det. Kjempe fornøyd, og det viser nesten ikke arr etter det en gang[:D]

Lykke til

Jeg skal ta 19mars hos Dr.Bugge ved Fana medisinske. Har blitt annbefalt han av flere. Jeg skal ta under muskelen, 365g runde høyprofil.

ORIGINAL: *Mama*

Jeg skal ta 19mars hos Dr.Bugge ved Fana medisinske. Har blitt annbefalt han av flere. Jeg skal ta under muskelen, 365g runde høyprofil.

hva må dere betale?

jeg tok på fornebuklinikken - www.fornebuklinikken.no - veldig fornøyd... hadde ikke noe særlig med smerter etterpå, kjentes ut som jeg hadde overtrena og blitt veldig stiv under og i armene, men hadde jo smertestillende jeg tok. Så det var null stress[:)]
Betalte 25800,- ..tror prisene er blitt justert litt opp nå, men de er iallefall veldig flinke der![:)]

Back
Topp