Dere som har Silikon

Bruker229kas

Elsker forumet
Vil dere anbefale meg og vente med og ta dette til jeg er ferdig med å få barn?

ORIGINAL: Delight

ORIGINAL: komli87

JA.

kan jeg spørre hvorfor?

Fordi itte ennå ett svangerskap og ammerunde, så ser de jo faen ikkje ud igjen!

okei

Det må du nesten føle litt på selv.. Resultatet kan jo bli dårlig etter et svangerskap, men det behøver jo ikke å bli det.

Jeg opererte i januar, og er rimelig sikker på at jeg skal ha et barn eller to til. MEN, det er maaange år fram i tid - og jeg vil heller ha puppene nå enn og gå rundt og være misfornøyd i flere år..

ORIGINAL: Dollysmurfen

Jeg valgte å ikke vente.. Orket ikke å vente til jeg blir gammel..[8D]

Samme her, har hatt i... hmmmm..... ca 7 år no, angrer ikke et sekund på at jeg ikke ventet!

Blir de stygge etter ammingen, så fikser jeg de bare på nytt, men da skal jeg ikke fikse de før jeg er ferdig med barn [;)]

Jeg tenkte egentlig at jeg var ferdig med barn da jeg tok, men hvem vet, kanskje det kommer flere etterhvert. Men er glad jeg gjorde det nå alikevel, er superfornøyd med resultatet, så får jeg evt ta konsekvensenen med en graviditet til om det skjer[:)]

Men hadde jeg visst at jeg feks skulle hatt flere barn innen kort tid ville jeg nok ventet.

Jeg har planer om å ta når jeg er ferdig med barn...det blir nok noen år til:) men nå er jeg ikke missfornøyd med mine heller...syns bare de er blitt litt mindre og mer myke..syns ikke noe om det,men klarer fint å vente :)

men altså, dere som sier at silikonpupper blir stygge etter et svangerskap.... hvordan stygge??? blir de helt maltraktert liksom??? ser ikke for meg hvordan det kan bli så sinnsykt gale....[;)]

ORIGINAL: Sillien

men altså, dere som sier at silikonpupper blir stygge etter et svangerskap.... hvordan stygge??? blir de helt maltraktert liksom??? ser ikke for meg hvordan det kan bli så sinnsykt gale....[;)]

Strekkmerker, hengete og det ser ut som om lufta har gått ut av de.[;)]

samme her.
Men jeg skal uansett ikke amme evt neste barn pga tette melkeganger (etter piercing) så for meg har det ingne ting å si. Man har 50 % sjanse for kapseldannelse ved amming, så det er noe man bør tenke over.

Jeg er akkurat ferdi og amme og har nesten ikke noe igjen her [:(]

Men det jeg er litt redd for, er at man må inn og opperere de på nytt???

Er det ikke sånn at de må skiftes ut etter en tid??? Det kan jo ikke være kjekt hvis man har hatt en vond opplevelse med og fikse på de??

*har veldig lyst på silikon, men vet ikke om jeg tørr[8D]*

ORIGINAL: *miss think alot*

ORIGINAL: Sillien

Strekkmerker, hengete og det ser ut som om lufta har gått ut av de.[;)]

jeg forstår strekkmerker, det er jo sånn som kommer når puppene vokser og slikt... og at de henger litt etterpå, det regner eg også med siden musklaturen blir slappere... men hvordan kan de se punktert ut når implantatet er like stort som det alltid har vært? silikonen går jo ikke ut av implantatene?[;)] spør bare fordi eg ikke forstår[:)]

Tok silikon et par år før jeg ble gravid, syns ikke de er ille i det hele tatt etter å ha fått barn jeg, fortsatt kjempe fornøyd [:D]

Blir dem stygge etter flere barn så kommer jeg nok til å fikse dem da [:)]

ORIGINAL: Mixime

Jeg er akkurat ferdi og amme og har nesten ikke noe igjen her [:(]

Men det jeg er litt redd for, er at man må inn og opperere de på nytt???

Er det ikke sånn at de må skiftes ut etter en tid??? Det kan jo ikke være kjekt hvis man har hatt en vond opplevelse med og fikse på de??

*har veldig lyst på silikon, men vet ikke om jeg tørr[8D]*

Nei, dagens implantater er laget for å vare livet ut.

ORIGINAL: *mylittleangel*

Tok silikon et par år før jeg ble gravid, syns ikke de er ille i det hele tatt etter å ha fått barn jeg, fortsatt kjempe fornøyd [:D]

Blir dem stygge etter flere barn så kommer jeg nok til å fikse dem da [:)]

satser på at eg får samme resultat då[:)] to år siden eg tok.. har under muskelen[:)]

Back
Topp