Dere som har silikon

Linnjeanette

Elsker forumet
Hvor mange gram har dere?

Jeg skal innover til Oslo på fredag og opereres..
Var på konsultasjonstime forrige tirsdag, og kirurgen mente at 400 ville bli fint på meg..

Men når jeg har snakka med venninner om det, og fortalt hva vi ble enige om, har de nesten sett litt sjokkerte ut og sagt "sååååååå mye?"

Jeg er 170 høy og 59 kg..

Jeg skal legge inn ca 300 om få dager. Jeg har små bryster, så det vil nok ikke være plass til mere.... (jeg er 169 høy og veier 63 kg)

Ikke peiling på hva som er normalt jeg..
Men Tine i PH har 600gram [:-] Og jeg synes hennes er driiiit svære [8D]
Men så er jo hun knøtt liten også [:D]

Men lykke til. Jeg vil også ha puppe operasjon [&o]

Eg syns 400gr høres kjempe mye ut! Men eg e veldig for at silikon pupper skal se naturlige ut! Men viss du vil ha runde harde struttende pupper så er det sikkert bra [8D] hehe..
Men alle er jo forskjellige og det spørs jo hvordan puppene dine ser ut nå! [:)]

Aner ikke, men kan jeg spørre hvor du skal operere og sånt? Har lyst til å gjøre det selv.
Lykke til med operasjonen! [:D]

Ikke for å kuppe tråden din, men hvordan har dere råd til å sette inn silikon? Hvor mye koster det? [8|] Hilsen hengepuppeguri! [:-]

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Ikke for å kuppe tråden din, men hvordan har dere råd til å sette inn silikon? Hvor mye koster det? [8|] Hilsen hengepuppeguri! [:-]

jeg får overraskende mye igjen på skatten i år, så
de pengene går til puppææær [8D]
men kjæresten legger ut for meg til skattepengene kommer, siden jeg fikk tilbud om operasjon så fort [:)]

Legene vet hva de driver med,og som oftes vil også dem at det skal se så naturlig ut som mulig[:)]Så hvis legen sa at 400 gram vil se bra ut på deg,så tror jeg nok at det vil bli bra[:)][:)]

Det hørtes litt mye ut ja...[8|] Nå vet ikke jeg hvor store pupper du vil ha da[8D] Men 400gram hørtes mye ut når du bare veier 59 kg...

ORIGINAL: Linntendo

ORIGINAL: *ZimileMamma*

jeg får overraskende mye igjen på skatten i år, så
de pengene går til puppææær [8D]
men kjæresten legger ut for meg til skattepengene kommer, siden jeg fikk tilbud om operasjon så fort [:)]

Grættis!

ORIGINAL: ..Lykke..

Legene vet hva de driver med,og som oftes vil også dem at det skal se så naturlig ut som mulig[:)]Så hvis legen sa at 400 gram vil se bra ut på deg,så tror jeg nok at det vil bli bra[:)][:)]

spørs alt etter hva du har fra før... jeg har 375 gram å det er ikke stort... jeg gikk fra 75 a til 80 c.... akkuratt passe syns jeg...

ORIGINAL: Lulla83

spørs alt etter hva du har fra før... jeg har 375 gram å det er ikke stort... jeg gikk fra 75 a til 80 c.... akkuratt passe syns jeg...

okei[:)] jeg har en slapp liten B fra før[8D]
Han sa jeg kunne regne med å få en D cup..

AnneEmilie: nei, var 400 gram i hver[:)]

Om du har en liten B nå så tror jeg ikke 400 vil se så altfor stort ut nei[:)] Kjenner flere som har tatt og så og si alle sier at de angrer på at de ikke tok litt større og da har de lagt inn 300-350.. Den dagen jeg skal ta så skal jeg ha 400, jeg kjøper ikke pupper til 30.000 å ikke kunne se forskjell omtrent altså[8D][:D]

Back
Topp