Dere som har silikon *finansiering*

Bleiemos

Forumet er livet
Betalte dere alt på en gang? Eller var det mulig å få det finansiert på noen måte?  Hvor lenge sparte dere om dere betalte alt på en gang?

dytter og følger med på denne. 30.000 er MYE å "kaste ut" på en gang[8|]

dytter [:)]

Klinikkene har ikke lov til å reklamere om finansiering. Du kan ta kontakt med dem å høre hva de har og tilby. Som regel formidler de forbrukslån fra den banken de bruker. Det "billigste" for deg, dersom du ikke kan cashe ut med en gang vil derfor være å ta et lån i din egen bank. [:)]

Jeg har hørt at du nå får samme type finansiering som man får ved eventuelt laseroperasjon av øynene.
500 kr netdbetaling i mnd og ingen renter.

Vi betalte først 32000 så fikk vi regning på 8000 etterpå pga jeg måtte ha løft itillegg.

Mye penger[&:] men betalte alt på en gang...

Jeg skal opereres neste tirsdag, og har så jeg betaler alt med en gang, ja. Har spart + at storstipendet kom i går. [X(][8D]

ORIGINAL: rodstilk

Jeg skal opereres neste tirsdag, og har så jeg betaler alt med en gang, ja. Har spart + at storstipendet kom i går. [X(][8D]

*bitch*[:'(]

Jeg og viiiiiiil[:D] btw så vil jeg gjerne har tilbakemelding av deg..sånn hvordan det var. Rett etterpå, og tiden etterpå med to små barn(bæring osv...)[:)]

Eg tok forbrukslån i banken [:D] han som jobba i banken spurte ka eg trong penga til, å da eg sa en operasjon, smilte han bare å sa ok [:D]

Jeg tok lån i banken og satte trekke på mannen sin konto[8D][:D] han hadde lovet å betale de så[:D]

1500 i mnd betaler vi på det, kunne betale mindre men det vil vi ikke. Trengte ikke løft så endte på 25.000

Betalte alt på en gang, fra jeg bestemte meg til jeg hadde penger til å operere gikk det kanskje en mnd, men det tok enda 2 mnd til før jeg opererte da. Er 4 uker siden nå[:)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

ORIGINAL: rodstilk

*bitch*[:'(]

Jeg og viiiiiiil[:D] btw så vil jeg gjerne har tilbakemelding av deg..sånn hvordan det var. Rett etterpå, og tiden etterpå med to små barn(bæring osv...)[:)]

Hihi! ..jepp, det skal du få! [:)]

Dere som har tatt forbrukslån, hvor lang tid brukte dere på å betale ned? hvor mye lån tok dere opp?

dytt

ORIGINAL: Dollysmurfen

Rekefaen sier det godt.
Noen klinikker har avtaler med én bank, men de har ikke lov å reklamere om dette.

Jeg sparte pengene selv. Brukte kun penger på høyst nødvendige ting, og la vekk ca 5000 i mnd. Altså tok det ca 6 mnd å spare. [:)]

Ja ser for meg at det må bli slik her også, har LITE lyst til å ta forbrukslån for noe sånt..[&:]

Back
Topp