Dere som har shoppet babytøy:)

Pakeeza85

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I hvilken butikker har dere shoppet i? Hittil har jeg bare sett sommerklær på butikkene synes jeg.

Det er ikke så mye jeg har kjøpt da vi har mye nøytralt etter storesøster til de første mndene, men har handlet pittelitt på Cubus og NameIt. Var innom en NameIt for halvannen uke siden ca og da hadde de fått inn høstnytt. Masse fin ull og søte sparkebukser :) Har også handlet litt på nett, men da helst i litt større størrelser siden det ikke alltid er godt å vite hvordan klærne er i størrelsen med mindre man kjenner merket fra før av ;) Har blant annet handlet på jollyroom.no og stylepit.no :) (og ebay da, men det er vel mer eller mindre et eksperiment)

Har handlet i så og si alle butikkene som det finnes babyklær i ;) jeg handlet så fort jeg passerte uke 12, har ikke handlet noe i sommer nesten.. men nå kommer høst/vinter klærne igjen, endelig :))

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Har handlet på babyshopen i bergensentrum(mye merkeklær her),nelly.com, cubus,kappahl og småvenner:)

Har handlet en del på nett, wheat.no, mortil3.no, epleskrinet.no, nameit, kappahl og hm :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har handlet masse Absorba, petit bateau, gant, wheat, endel janus ull, endel fra kappahl sin Newbie-serie, og bittelitt fra h&m :-) veldig fornøyd!:-)

Ja gleder meg til det kommer nå høstklær. Har bare handlet noen bodyer og sparkebukser altså sånn basic. Har så lyst til å kjøpe ordentlige klær. Da skal jeg ta titt på noen av sidene som er nevnt her og ta en tur til byen i helga for å se om det har kommet noe nytt:)

Gleder meg også til det kommer mer ull og vinterklær i butikkene :-) men noe må man ønske seg også :-)

Jeg har bare kjøpt ullklær på sparkjøp :P Skal ut i neste uke å kjøpe noe småtteri, får se hvor jeg havner. Men har jo mye fra før ;)

Har handlet på babyshopen i bergensentrum(mye merkeklær her),nelly.com, cubus,kappahl og småvenner:)
På den babyshopen, kan du huske å ha sett et merke som heter Maximo der? De har luer med veldig god passform. Kjøpte til storesøster på en butikk på Sartor, men den er jo selvfølgelig lagt ned nå.

På den babyshopen, kan du huske å ha sett et merke som heter Maximo der? De har luer med veldig god passform. Kjøpte til storesøster på en butikk på Sartor, men den er jo selvfølgelig lagt ned nå.

Hm, nei. Desverre, det husker jeg virkelig ikke:) De hadde nå iallefall flere luer så jeg...
Du kan jo finne nr og ringe dem å høre?:)

Coop obs har 40% på ull fra Pierre Robert. Pluss 30% på ullbody fra janus og ullpyjamas/drakt fra janus. :-)

Back
Topp