Dere som har sett musikkvideoen til Michel Telo

Vil.ikke.se! 

Jeg kan desverre hele grusomme sangen på rams siden typen har hatt skikkelig dilla, men jeg har heldigvis klart å ungå musikkvideoen. Bare snudd ryggen til :P

hehe, dei fleste i salen ser jo ut som dei kunne tenkt seg det samme

ms.bonita skrev:

Hehe! Ja, helt klart. Hadde jeg vært der, hadde jeg nok vært i samme situasjon. Han er absolutt ikke feil å se på han der. 

Men han ser jo ut som han står foran et koldtbord og ikke har spist på 4 måneder. 

Labambie skrev:

ms.bonita skrev:

Hehe! Ja, helt klart. Hadde jeg vært der, hadde jeg nok vært i samme situasjon. Han er absolutt ikke feil å se på han der. 

Men han ser jo ut som han står foran et koldtbord og ikke har spist på 4 måneder. 

haha, sammenligningen altså   
kanskje han var ekstra "sulten" den dagen??

Koselige sommersang:-) Rart kordan du ser for deg ein person, så ser an heilt annerledes ud:) Eg trodde han va ganske mørke. Ka språk e d egentlig?

sol angelica skrev:
Koselige sommersang:-) Rart kordan du ser for deg ein person, så ser an heilt annerledes ud:) Eg trodde han va ganske mørke. Ka språk e d egentlig?

samme her. 
trodde ikke han såg sånn ut ihvertfall.hehe

sol angelica skrev:

Portugisisk tror jeg..

nei har ikke lagt merke til det... for meg ser det ut som en helt vanlig stage performance...
men hey, det er ganske hotte damer i salen da så hvem ville ikke? Han derimot ser ut som han er 16 år...og ikke spesielt kjekk nei...

Mrs Lutz skrev:
nei har ikke lagt merke til det... for meg ser det ut som en helt vanlig stage performance...
men hey, det er ganske hotte damer i salen da så hvem ville ikke? Han derimot ser ut som han er 16 år...og ikke spesielt kjekk nei...

Og sangen høres ut som nabokatta her når den har løpetid..

Bouncing buttplug skrev:

Mrs Lutz skrev:

nabokatta di må være spesiell! synes låta er kul jeg:) teksten er dog noe...eh... noe sånt som foregåt i hodet på noen menn ute på byen på visse utesteder...

Mrs Lutz skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Mrs Lutz skrev:

nabokatta di må være spesiell! synes låta er kul jeg:) teksten er dog noe...eh... noe sånt som foregåt i hodet på noen menn ute på byen på visse utesteder...

Kan så være, for min del går det i samme kategori som "dragosta din tei".. Alle elsket den også, jeg så på den som den største landeplagen siden jan Teigen..

Hehe, den låten hadde jeg dilla på lenge før den ble kjent her hjemme.. så rimelig lei av den!

Michel har bare gjort en cover av låten og den har sin egen dans også! Ganske så festlig!

Sjekk bla. ut ca 02:20 ut i videoen hvor piano duden spiller feil! hihi

Er det sånn han ser ut? Så for meg en fyr med mørkt halvlangt hår dratt bakover og som trodde han var gudsgave til kvinnene. Han her var nå ganske kjekk;) Hihi

Back
Topp