Dere som har sendt søknad til NAV

det lurer jeg også på..

eg brukte bare det arket eg fekk hos gyn på UL :) men da e ikkje alle nav kontor som godttar dette fekk eg hørre etterpå men har fått bekreftelse på at dei har mottat søknaden osv så tror alt e iorden :)

du bruker papiret som jordmor eller legen har fulgt ut.
der skal jo terminen stå.

Sist jeg leverte jeg ikke noe bekreftelse til NAV bare til arbeidsgiver.. Det er liksom dem to som har kontakt..
Får penger fra arbeidsgiver jeg da

Funka med eit bittelite brev med underskrift frå jordmor,
eller eventuelt berre helsekortet ditt.. Hugs å stryk over det du ikkje vil nav skal sjå, etter at du har kopiert i tilfelle.
Dei treng KUN dato og navn.

Jordmor skrev ut en bekreftelse til meg sist jeg var der... Er jo viktig at den er skrevet etter uke 26... 

Hei
hvis termindato på det grønne arket de fyller ut på kontrollene har blitt fylt ut etter uke 26, rubrikken under termdato skal angi datoen term dato er fylt ut, kan en kopi av dette brukes som bekreftelse. Er datoen skrevet på før uke 26 eller eventuelt ikke fylt ut, ber du lege /jordmor om terminbekreftelse ved neste kontroll. De skriver da et eget ark for dette.

Jeg har neste time hos jordmor i uke 33, er det veldig sent å sende inn søknaden da? Hvis jeg må få en egen bekreftelse? Hvis jeg tar en kopi av helsekortet mitt så står det jo ikke at terminen er bekreftet etter uke 26 der...

Du kan ta en telefon til legekontor/jordmor og be om å få lagt en bekreftelse i resepsjon om du er redd søknaden ikke skal komme inn i tide.

ORIGINAL: Tønna

Du kan ta en telefon til legekontor/jordmor og be om å få lagt en bekreftelse i resepsjon om du er redd søknaden ikke skal komme inn i tide.

Smart! Sånn er det når man går med hue under armen [:D]

Kopi av helsekortet mitt sendte jeg sist jeg søkte, så sender med det nå å [:)]

ORIGINAL: Vakle

ORIGINAL: Tønna

Smart! Sånn er det når man går med hue under armen [:D]

Skyld på ammetåka, den setter inn når man minst venter det[;)]

Legen min skrev en bekreftelse [:)]

Verken lege eller jordmor trenger skrive den... Legesekretæren lan skrive den ut for deg og signere... Det gjorde de for meg på mitt kontor hvor jeg har mine leger og jordmor [;)] Viktigste er at terminen er bekreftet etter uke 26.

eg brukte berre det eg fikk når eg var på ultralyd i veke 18, og det holdt.

Jeg fikk bekreftelse fra jm - både hun og NAV sa at dette var det eneste de godtok...

Jeg ringte legen min for å spørre om hva slags bekreftelse, da fikk jeg en lapp hvor det sto en underskrift fra legen og at hun bekreftet at den datoen hadde jeg termin. Vet ikke om det er gyldig, for har ikke sendt enda.

Jeg fikk fastlegen min til å skrive en bekreftelse

Back
Topp