Dere som har satt inn to egg?

NyPrøver2020

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Noen som har fått tvillinger av innsett av to egg her inne ? Og når ble det oppdaget på UL ? Er jo tidlig men er jo spennende å vite. Bare dette går bra så er jeg fornøyd uansett, men gøy å høre andre sine opplevelser med innsett av to ❤️❤️

Innsett av 1, men fikk tvillinger to ganger :) (mistet ene tvillingen i det ene svangerskapet ).
Oppdaget på tul uke 7+3 ene gangen og 7+4 andre gangen.
Hcg 749 første gang (4+3 ish) og hcg på 1300 andre gangen (4+6 ish) Innafor med en baby, så sjokket var stort da det var 2 :p

Innsett av 1, men fikk tvillinger to ganger :) (mistet ene tvillingen i det ene svangerskapet ).
Oppdaget på tul uke 7+3 ene gangen og 7+4 andre gangen.
Hcg 749 første gang (4+3 ish) og hcg på 1300 andre gangen (4+6 ish) Innafor med en baby, så sjokket var stort da det var 2 :p
Åååå, to ganger! Hadde også fått sjokk da, ble det to siste gang da? Har bestilt UL til uke 7, så får vi se hva det blir ❤️❤️

Satt inn to, kunne se to «poser» i uke 5 På TUL, bekreftet tvillinger på TUL i uke 7 :) er nå i uke 9

Vi har veldig lyst og spør klinikken om vi kan få satt inn 2 på torsdag, men tippet jeg får nei...

Huff , håper kvalmen gir seg. Her har jeg så vondt i ryggen, men kan jo ikke komme av graviditet så tidlig som 4 pluss 4. Målte du HCG. ?

målte ikke HCG nei.
Jeg fikk bekkenplager i uke 5 tror Jeg det var, men kroppen min var nok svært overbelastet av Ivf medisiner, gravid med to, ble overstimulert så jeg måtte legges inn..for så å prøve meg på jobb

Har enda forstørret eggstokk i uke 9 som ikke har gått til normal størrelse så kroppen min er helt bananas :p

målte ikke HCG nei.
Jeg fikk bekkenplager i uke 5 tror Jeg det var, men kroppen min var nok svært overbelastet av Ivf medisiner, gravid med to, ble overstimulert så jeg måtte legges inn..for så å prøve meg på jobb

Har enda forstørret eggstokk i uke 9 som ikke har gått til normal størrelse så kroppen min er helt bananas :p
Skjønner, ja her har jeg også prøvd i lang tid og gått på store doser medisiner så ikke rart kroppen sier stopp. Kjenner det er tungt med full jobb nå.

Skjønner, ja her har jeg også prøvd i lang tid og gått på store doser medisiner så ikke rart kroppen sier stopp. Kjenner det er tungt med full jobb nå.

Jeg er heldigvis sykemeldt :p
Takk og lov! SelV hadde jeg liten dose med hormoner iht hva jeg leser andre har tatt, 125 på gonal f :wtf: men skulle nok hatt mindre dose.
Men ble nå gravid med flere på frys.

men så lenge dette går bra skal vi ikke ha flere barn for oss er to barn nok!

all creds til dere som går igjennom flere prøverør med hormoner og uttak :eek: om det ikke hadde fungert for oss etter første uttak tror jeg det måtte gått 6-12 mnd før jeg hadde orket å gå igjennom det igjen :dead:

Jeg er heldigvis sykemeldt :p
Takk og lov! SelV hadde jeg liten dose med hormoner iht hva jeg leser andre har tatt, 125 på gonal f :wtf: men skulle nok hatt mindre dose.
Men ble nå gravid med flere på frys.

men så lenge dette går bra skal vi ikke ha flere barn for oss er to barn nok!

all creds til dere som går igjennom flere prøverør med hormoner og uttak :eek: om det ikke hadde fungert for oss etter første uttak tror jeg det måtte gått 6-12 mnd før jeg hadde orket å gå igjennom det igjen :dead:
At jeg gjorde dette 5 ganger med dose på 450 skjønner jeg ikke nå, men alt man klarer er rart....:woot:

Åååå, to ganger! Hadde også fått sjokk da, ble det to siste gang da? Har bestilt UL til uke 7, så får vi se hva det blir ❤️❤️
Det ble to siste gang ja :) De er 14 mnd nå.
Spennende!!

Back
Topp