Dere som har satt inn spiral...

Escuro

Forumet er livet
Hvor lenge etterpå var det blødninger eller spor av slikt noe?
Satte den inn på mandag, og har fremdeles litt brunrødt blod som pipler ut [&:] Hadde liksom trodd det skulle forsvinne etter et par dager.

dytter for deg[:)]

Jeg blødde i en uke etter jeg satt den inn sist gang. Ikke uvanlig det. De sier jo ett par dager til en ukes tid. Så jeg hadde ikke reagert noe særlig på det :)

Hvorfor sier de egentlig at en helst skal ha født for å sette inn spiral

eller har jeg misforstått

ORIGINAL: Macette

Hvorfor sier de egentlig at en helst skal ha født for å sette inn spiral

eller har jeg misforstått

Aner ikke... kanskje fordi den skal inn forbi mormunnen, og det er lettere etter en fødsel..? Dunno. Har lurt på det samme.

Og Trone: Det har tatt seg opp litt [:(] Er liv redd det skal være noe galt. Men legen sa forresten at det kunne komme blødninger pga hormonspiralen gjorde slimhinnen inni livmoren tynnere (samme skjer når man ammer), og da kunne det i starten sive litt blod fra livmorveggene eller noe slikt... Så håper det er noe slikt. Livredd for infeksjoner jeg. Men hadde vel fått feber da.

ORIGINAL: sorciere_

er det aua å sette inn spiralen?? :\

Neeeh... Kommer an på. Det var litt ubehagelig, men ikke direkte smertefullt. Og det gikk fort over, så det er absolutt verdt det [:D] Det eneste som var ubehagelig, var at legen måtte åpne livmorhalsen for å få inn spiralen. Men det er SÅÅÅÅ verdt det!!! Jeg bare tenker på alle menstruasjonssmertene jeg slipper, og det er DIGG å tenke på [:D]

hm.. ja det var det jeg lurte på... Er nemlig litt i stuss til om det vil funke for meg siden jeg endte opp med hastekeisersnitt - eller om det ikke har noe å si. Bare mener jeg husker noe om at en burde ha født for å bruke spiral.[:'(] Jeg kan jo ikke fordra prevansjon... usj... gikk på p pillen fra jeg var 15 til jeg var 25, og ble jo helt fucket opp i hormon systemet av det.. brukte jo 3 år på å bli gravid...så p piller utgår med stor U. Kondom tåler jeg heller dårlig.. blir så irritert der inne .. og p-sprøyte er heller ikke aktuelt... p ring funket ikke på meg da jeg prøvde det pga livmoren.. Så what to do???? Hadde liksom sett spiral som siste utvei!

eg blødde i 1 dag. syns ikkje d va vondt i d heila tatt. d så va ubehageligt med å setta den inn va å skreva for legen. hehehhe. like ikkje å ligga t utstilling.

eg fekk veta av den forje legen eg hadde(han var veldig gammeldags og brukte skrivemaskin), at hans passienter måtte ha fått minst 2 barn før han ville setta inn spiral. for d konne skje at ein kunne væra uheldig når ein fikk satt den inn og at d konne gjørra at ein ikkje konne få barn. ikkje for å skremma. men eg har nå satt inn nå eg da.

Back
Topp