Dere som har samboer som spiller

Badeand*

Forumet er livet
World of Warcraft. Er mange som irriterer seg over at gubbene spiller det. Men da lurer jeg, har dere prøvd det selv?

For det jeg mener er at når man irriterer seg over den interessen, så syne sjeg man skal prøve det selv. Jeg gjorde det, og synes det er et artig spill. Man spiller det samtidig som man kan chatte med mennesker fra andre land. Det synes jeg er litt kos. [:)]

han spilla ikje d men ett anna krigspill "silent hunter" elller ka d heite! bare teit!

lillebroren min (18 år) spille d masse å i har prøvd å sett på men i syns d e bare teit heile greia!

mi meining[:D]

Mannen min spilte dataspill før, ikke WOW men CS, og det kunne jeg ikke i mine villeste fantasier tenkt meg å prøve.

Jeg ble irritert fordi, som andre sier, det tok for mye tid, det ble for mye "vent litt" og sånn...

Ikke at det er noe bedre nå, som han lager sin egen webside da, men... [8|] Han måtte jo herme etter meg, og lage sin egen side... Nerden min... [:D]

ORIGINAL: Mille84

For det jeg mener er at når man irriterer seg over den interessen, så syne sjeg man skal prøve det selv. Jeg gjorde det, og synes det er et artig spill. Man spiller det samtidig som man kan chatte med mennesker fra andre land. Det synes jeg er litt kos. [:)]

Spill kunne jeg ikke tenkt meg å prøve, det er ikke min stil.

Jeg hjelper han heller med oversettelser og andre småting, istedet, så får vi ha det felles. Og så hjelper jeg han litt med Joomla, som er det side-templaten vi bruker begge to på websidene våre.

Han fikk meg med på IRC, det får holde...

Silent hunter spiller min sambo også. Og det er litt spennende faktisk. Jeg liker å se på at han spiller jeg da, er ikke noen fan av å spille dataspill selv. Likte bf 1942, men det er alt. Spiller kabal når jeg er skikkelig opprådd [:D].

Jah! [:D]
Jeg spiller WoW, er GM i en norsk guild og gubben og jeg koser oss glugg ihjel
sammen når vi tar oss tid til å spille.

ORIGINAL: Jubelmusa

Jah! [:D]
Jeg spiller WoW, er GM i en norsk guild og gubben og jeg koser oss glugg ihjel
sammen når vi tar oss tid til å spille.

jeg og sambo spiller også sammen når vi har mulighet etter at snuppa har lagt seg[:D]

Jadda, samboeren min fikk lurt meg inn i Azeroth, og jaggu var det morsomt! Så når snuppa har lagt seg på kvelden, så blir det gjerne til at vi sitter og koser oss med WoW. Hehe. [:D]

Har spilt masse Wow med mannen min jeg! Men så irriterer jeg meg ikke så mye over det heller da...[;)] Nå har vi wow pause, han har gått litt over til C&C, og det syns ikke jeg er spillet for meg altså[;)] Men så har jo jeg nok av skolearbeid jeg kan ta av når han spiller da...[&:]
Han får lov til å ha akkurat de interessene han vil, men om det går ut over familien, så setter jeg foten ned[;)][:)]

Speaking of which....tror jeg må logge inn en liten tur og si natta til alle,
har ikke vært innom idag. [8D]

Og for all del, si ifra om dere trenger en norsk, laidback guild. [8D]

Mannen min har vurdert WOW flere ganger, men jeg har snakket han ut av det.

Nå har vi kjøpt xBox da, så nå spiller han av og til på den om kveldene, når huset er ryddet og jeg ikke trenger mere hjelp.

Hvilken server spiller du på da? Spiller du horde eller alliance?

ORIGINAL: Lykketrolle

Khadgar, alliance. Du da?

ORIGINAL: Lykketrolle

Khadgar, alliance. Du da?

Spiller mest på Chromaggus, horde der. Men har noen alliance på Burning Legion også. Forandring fryder. [:D]

hei her spiles det wow jwg synes det er gøy jeg også [:D][:D] Horde her [:)]

Vi har ikke spilt noe onlinespill siden vi ofret fritiden til EVE for noen år siden, før nå.
Akkurat nå har vi en City of Villains/City of Heroes-periode, selv om jeg ikke blir ordentlig hekta - er litt for mye kvalm og svimmel om dagen, litt slitsomt å spille da.

Vi har ikke turt å prøve EverCrack (også kjent som EverQuest) eller WoW, siden vi regner med å bli hekta og bruke masse tid, og vi rett og slett ikke har helt tid og ork til det nå.

Spiller ellers ting i LAN, som Civilization 4, Dawn of War, etc.
Eller rollespill - Warhammer, D&D, etc.
Morsomt å gjøre ting sammen - og ja, jeg blir også irritert når han tilbringer hele kvelden på CoV og ber meg om å hente ting og fikse mat fordi han ikke kan gå i fra et mission når han er i gruppe... [8D]

Problemet med WoW er vel egentlig ikke spillet i seg selv, men at det tar så  lang tid. Når det går utover det daglige livet syns jeg det har gått for langt. Min ekssamboer sto opp om natta for å spille, tok en uke fri fra jobb da det kom ut nytt spill (eller noe nytt innen det spillet?) KUN for å spille. Når man heller vil sitte hjemme å spille i stedet for å være sosial i det virkelige liv har man et problem. Han satt og skrøyt av at han hadde spilt i gjennomsnitt 18 timer pr døgn den uka han hadde fri. Da har det gått for langt.

ORIGINAL: Rosapute

Sambo spilte det før og jeg irriterte meg over det. Grunnen til det var at det tok opp all tiden hans og han var veldig avhenngi. Jeg har aldri prøvd det selv, hadde ikke noe interesse av å prøve det rett og slett

samme her også men sambo spiller enda[:@]
han har to faste spilledager i uken..
då får jeg se han når han er hjemme i det minste[:)]

Jeg og sambo har spilt WoW og andre online spill i mange år nå. Var i en raid guild i WoW og fikk litt nok av det konstante maset om raids (ikke så lett å kombinere med familie), så nå har jeg ikke spilt på en god stund.

Back
Topp