Dere som har søkt på høyere utdanning..

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
(Tipper det er mange av dere, så da får jeg vel et korrekt svar[;)])

Har søkt med sånn spesiell vurdering. Også står det at man skal sende med vitnemål++ Men det må være rett kopi. Det koster jo litt for sånn rett kopi, må jeg virkelig på skolen å få 10 rett kopier? (Har søkt på 10 skoler) Og jeg har jo ingen fra Bibelskolen... Og den er laaangt vekke!

Rett kopi kan du få f.eks i banken, koster ikke mange kronene det. Tror jeg betalte 5 kr per stykk.

Så det sto i banken eller på postkontoret.. Men trodde det var for godt til å være sant.. Kan jeg da bare ta med meg vitnemålene nedover og betale dem? Ooorker ikke dra til midtbyen hvis jeg kan slippe unna med postkontoret rett ved siden av her[:)]

Rett kopi kan du vel få fra alle offentlige kontorer?
Skulle tro du kan få det på bibliotek, Nav o.l.?

ORIGINAL: mamsemor

Rett kopi kan du vel få fra alle offentlige kontorer?
Skulle tro du kan få det på bibliotek, Nav o.l.?

nav kontorer har ikke automatisk slike rettkpoi stempel, men kommunen skal kunne ha slike, og bibliotek har ofte ja

skal man ikke bare sende til samordna opptak dersom en søker på offentlige skoler? bare lurte jeg, lenge siden jeg søkte så jeg kan ikke dette

ORIGINAL: Tornerose:D

Så det sto i banken eller på postkontoret.. Men trodde det var for godt til å være sant.. Kan jeg da bare ta med meg vitnemålene nedover og betale dem? Ooorker ikke dra til midtbyen hvis jeg kan slippe unna med postkontoret rett ved siden av her[:)]

Både postkontor og post i butikk har rett kopi-stempel. :)

Jeg kopierte på politistasjonen da jeg søkte mener jeg å huske!
Ellers så har jeg også fått det på høgskolen...så man får det mange steder..:)
Lykke til!

Jeg kopierte og fikk stempel på NAV, var gratis der. [:)]

Back
Topp