Dere som har søkt om foreldrepenger,hvor lang tid tok det før dere fikk svar?

LineMa

Flørter med forumet
Overskriften sier vel alt. Hvor lang tid tok det før dere fikk svar fra NAV? Begynner å bli utålmodig......

Usj. Minner meg om at jeg må få sendt avgårde de papirene... :p

Søkte i uke 26,fikk innvilget uke 28 Her er det ESKTREMT liten behandlingstid og ventetid! HELDIGVIS!

Søkte i uke 27 og fikk svar i uke 29=)!
Veldig positiv overrasket med tanken på at alt annet tar tid der nede=)

Håper det ikke tar så lang tid her heller!  Sendte inn selve søknaden for 2-3 uker siden. For 1 1/2 uke fikk jeg beskjed om å ettersende timelister for 6mnd tilbake (greit nok det men de kan jo informere om det med engang!...) Sendte papirene og har ikke hørt noe som helst enda.. Håper virkelig det kommer i løept av neste uke seinest..

Sendte inn for 5veker sidan, har ikkje høyrt noko... tenkte å ta ein tlf om eg ikkje har høyrt noko før mandag.

Jeg søkte om engangsstønad for under en uke siden. I dag var pengene på konto:) Nesten imponert...

Søkte i uke 26 (er nå i uke 33) har ikke hørt noe, men fikk beskjed om at ved mitt Navkontor var det to mnd behandlingstid, så blei nok ikke å få høre noe før den tid :(

Jeg søkte i uke 26, er uke 30 nå. Har ikke hørt annet enn at de har motatt den og at det er lang behandlingstid.

Det tok ikke lang tid før jeg fikk søknaden innvilget, tok vel toppen to uker så lå brevet i postkassen. Temmelig imponert siden man har hørt så mye rare historier om NAV

Fekk svar på fredag!  Så ganske akkurat fem veker frå eg sendte inn til svaret kom i postkassa

Snuffle skrev:
Usj. Minner meg om at jeg må få sendt avgårde de papirene... :p

hehe, samme her..

Back
Topp