Dere som har Rottingmøbler

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
hva slags har dere?

Synes det er sååå vanskelig jeg! For synes det er så mange forskjellige..

Ønsker egentlig at ryggen ikke skal være så rett.. og helst store puter i ryggen.. ikke bare at det følger med sånne sofaputer i ryggen.. og helst ikke noe særlig mer enn 7000 kr..

Hvilken har dere? Fornøyd? Myk og god? Hvor er den kjøpt?

Tenker ikke på ekte Rotting.. og skal ha 2 seter, bord og 2 stoler;)

Hva synes dere om denne på side 2-3.. den nederste til 5005 kr?
http://www.living.no/common/fb/view.aspx?assetid=5277

Det er vel i grunn lite rotting å få for 7000 kr. Hvertfall sofa:) men vi ga bort et grått sett kjøpt på Coop. To seter to stoler pluss bord. Husker ikke hvor mye det kostet.. Men kjempe fint og fin pris. Der var det biter i rumpa og små pynte puter med striper..

Masse rotting for under 7000 kr;) Skal ha 2 seter, bord og 2 stoler;)

Tenker ikke på ekte Rotting da.. men sånn som alle selger i dag..

Har ikke Rotting selv, da....så kan ikke hjelpe deg konkret der...men kan jo si noe om hva jeg synes:

Synes ikke de på eks Europris er noe fine...også synes jeg det er finere med sort/grå enn i brunt. Liker at de er litt "firkanetet". Ser jo mange av dem har lyse puter - og det er fint - men er det varig??? Kanskje ikke så lett å få dem vasket (eller?).

Jeg ønsker meg også rotting...en sofagruppe *drømme*....har en 55 kvm stor terrasse med sol fra morgen til kveld, og har en sittegruppe (bord + 6 stoler) og to solsenger + et lite bord der, men fortsatt god plass til en sofagruppe.

Har du vært rundt og kikket i butikkene, da?
Skeidar? Bohus? Kanskje på hagesenteret?

...Egentlig sånt som er lurt å kjøpe til høsten...men da er det kanskje lite igjen å velge mellom...

Si ifra om du finner noe, da!

Har hørt at de i sort må en egentlig smøre inn med en slags solkrem, for de bleiker så fort. De brune trengs ikke det.

Vet ikke om det er tullball..

de har masse fint på bohus og skeidar :)
Har jo kommet brosjyrer i fleng i posten de siste dagene/uka...

Jegogde2guttamine skrev:
Har ikke Rotting selv, da....så kan ikke hjelpe deg konkret der...men kan jo si noe om hva jeg synes:

Synes ikke de på eks Europris er noe fine...også synes jeg det er finere med sort/grå enn i brunt. Liker at de er litt "firkanetet". Ser jo mange av dem har lyse puter - og det er fint - men er det varig??? Kanskje ikke så lett å få dem vasket (eller?).

Jeg ønsker meg også rotting...en sofagruppe *drømme*....har en 55 kvm stor terrasse med sol fra morgen til kveld, og har en sittegruppe (bord + 6 stoler) og to solsenger + et lite bord der, men fortsatt god plass til en sofagruppe.

Har du vært rundt og kikket i butikkene, da?
Skeidar? Bohus? Kanskje på hagesenteret?

...Egentlig sånt som er lurt å kjøpe til høsten...men da er det kanskje lite igjen å velge mellom...

Si ifra om du finner noe, da!

Ja.. har vært og tittet masse;)

Men mye er såå likt.. og jeg vet liksom ikke helt hva som er bra og ikke.. derfor jeg tenkte å høre med noen her inne.. om noen hadde hatt en gruppe de var superfornøyd med;)

Har sett både på Skeidar, Bohus, Living og A-møbler (bare i brosjyre da..)
og sett live de fra Jysk og Plantasjen.. Den fra Jysk har søsteren min, og er veldig fornøyd.. men den kommer flatpakken.. og er visst veldig vanskelig å montere..

Har sett en fin på Living til 5005 kr.. men vet ikke hvordan den er å sitte i..

Skal si i fra når jeg kommer over en kjempefin en;) Du har jo en ypperlig mulighet for å møblere terasssen da;)

Dollface skrev:
de har masse fint på bohus og skeidar :)
Har jo kommet brosjyrer i fleng i posten de siste dagene/uka...

Jeg har ikke neitakk til reklame i posten.. men ikke fått noen brosjyre derifra enda jeg..

Men har vært på nettsiden og sett da;) Og derfor jeg tenkte å høre med noen her inne.. om de hadde en gruppe de var fornøyd med.. før jeg satte meg i bilen for å titte på alle.. blir slitsomt.. hehe

Har ikke slik sittegruppe selv, men så reklame for Hageland med en slik gruppe som du vil ha til 2990 kr, tror jeg. En venninne av meg kjøpte en slik en nå og fikk den hjemkjørt uten ekstra betaling også. Hun er i allefall fornøyd, og hun er relativt kvalitetsbevisst også. emoticon

Aner ikke med den du har kjøpt.. men en venninne av meg kjøpte hos Jysk for 5-6 år siden.. og den er like fin;) Stått ute i vær og vind.. 2 stoler har stått uten presenning i hele vinter.. ikke noe forskjell på de 2 stolene og sofaen;) Hun betalte heller ikke mye for sine..

jeg var forresten på plantasjen istad, og der var det MANGE fine.. synd vi kjøpte i fjor ellers hadde jeg grini meg til nye nå.. *sukk*

Dollface skrev:
jeg var forresten på plantasjen istad, og der var det MANGE fine.. synd vi kjøpte i fjor ellers hadde jeg grini meg til nye nå.. *sukk*

Husker du prisen på de? Var det 2 seter... bord og 2 stoler? Har vært på en Plantasjen jeg også.. men ikke sikkert de har all verden av utvalg der jeg var..

;)

Back
Topp